סוף לסאגה: העברתו של אבי מלכה לשעריים הושלמה  

מכה קשה לאסי גלבוע: בתום שבוע סוער ומו"מ מתיש, אסי גלבוע ומכבי שעריים הגיעו היום (ד') להבנות לגבי העברתו של החלוץ הפורה, שיצטרף לקבוצה של ארז בנודיס ועל פי ההערכות ישתכר כ-25 אלף שקלים בחודש

 

הסאגה הגיעה לסיומה: בתום שבוע סוער, שכלל הרבה מאוד עצבים ומו"מ מתיש, אסי גלבוע ומכבי שעריים הגיעו להבנות לגבי העברתו של החלוץ הפורה, שיצטרף לקבוצה של ארז בנודיס ועל פי ההערכות ישתכר כ-25 אלף שקלים בחודש.

כזכור, עסקת העברתו של אבי מלכה למכבי שעריים התפרסמה בתקשורת ביום שישי שעבר, בתום המשחק הביתי של אסי גלבוע מול עירוני טבריה (1:1), ומאז למעשה נמשך המו"מ הארוך והרווי ביצרים שרק הבוקר הגיעה לסיומה.
"אחרי לחץ גדול מצד החלוץ ומצד סוכנו עידו קרן, הגענו להסכמה. לא רצינו לפגוע בהתקדמותו המקצועית של אבי מלכה והחלטנו לתת לו את ברכת הדרך. אני מקווה לראות אותו בעתיד כאן בגלבוע", אמר יו"ר אסי גלבוע, אוהד אפרים.


אין ספק כי עזיבתו של מלכה היא מכה קשה מאוד לאסי גלבוע. מלכה כבש עד כה את כל חמשת השערים של הקבוצה בליגה, נתון שמעיד על התלות של הקבוצה בו. בנוסף, הוא היה דמות דומיננטית מאוד בחדר ההלבשה וגם אחראי במידה רבה להבאתם של לא מעט שחקנים לקבוצה בקיץ (בני סימנטוב, אבי עמוס, מאור אושרי).


מכבי שעריים, מצידה, אומנם שילמה לא מעט כסף על העסקה הזו, אך קיבלה בתמורה שחקן מוכח שיודע לספק מספרים. שימו לב לממוצע הכיבושים של החלוץ. בעונה שעברה הוא כבש 19 שערים, לפני שנתיים 18, לפני שלוש עונות 20, ובעונה שקדמה לה הוא הרשית 21 שערים. אם גם בעונה הנוכחית הוא ישחזר את אותה יכולת כיבוש מרשימה, ואין סיבה שזה לא יקרה, במכבי שעריים יכולים להיות רגועים.