דוד סולרי חוזר לעניינים ב'אלי וגדי', על מי צעק הבועט לשעבר אסי דניאל? פלאש! – רכילות בעמק

הבועטים הארגנטינאים דויד סולארי וג'וני טננבאום נחתו בחנות המותגים של "אלי וגדי" והתחדשו עם מגוון מוצרי ספורט. ברור שהם קיבלו שירות וי.איי.פי.

מוצ"ש, אצטדיון בלומפילד: שוער אסי גלבוע אבי עמוס ארז את המשפחה ויצא לראות את הצהובים של פיטר בוס חוגגים ניצחון בדרבי הקטן של תל אביב מול בני יהודה.
08

נא לנפח בלונים ולאחל מזל טוב: המלאך הפרטי של אליאב דהן, דניאל בורגאוקר, חגגה השבוע יום הולדת 23. דף הפייסבוק שלה עמד בפני סכנת קריסה מרוב ברכות. מזל"ט בובהל'ה.

נקלטו בעדשה של טייב ואפרגן
נקלטו בעדשה: טייב ואפרגן

יו"ר הפועל מגדל העמק הנרי איפרגן והמאמן איתן טייב התבודדו ביציע. צילום: אבי רביבו, "בסט בול".

  דיווח רפואי: ציפור קטנה לחשה לנו שבשבוע שעבר משה 'טפה', בשבילכם הפרופסור לכדורגל, לא הרגיש טוב. אנחנו שולחים מכאן רפואה שלמה.

  סתם רצינו לעדכן אתכם: הקאוצ' אבי סבג ורעייתו ההריונית ספיר עשו השבוע צילומי היריון. איך זה יצא? במילה אחת: מ-ה-מ-ם.

מדריכי המוגנות העפולאים עלו להשתלמות בכנרת
מדריכי המוגנות העפולאים עלו להשתלמות בכנרת

שבוע שעבר, טבריה: מדרכי המוגנות מטעם פרויקט "עיר ללא אלימות" בעפולה יצאו להשתלמות בעיר הכנרת.

• אסי דניאל, בועט בעבר ומגבניק בהווה, שימש בשישי האחרון כקופאי במגרש בתענכים. במחצית הוא נכנס ליציע והחל לעודד ולצעוק בלי הפסקה, אבל זה לא ממש עזר לקבוצתו האהודה, אסי גלבוע, שהפסידה 1:0 מול בית שאן.

שבת בבוקר, תל אביב: הקשר דור כוכב והצמודה שלו דריה מרדכי יצאו לטיול רומנטי בנמל תל אביב ודאגו לשתף את החברים שלהם עם תמונות מדליקות בפייסבוק. דאבל לייק.

 • יום שני האחרון: יאיר כהן וליאור לוי, שני מאמני בית"ר עפולה לשעבר, יצאו למסע סידורים במרכז הארץ. אחרי שחרשו את הכבישים, הם ירדו על ארוחת בשרים מפנקת בדרך. טוב לקוביות בבטן.