סוגרים את הקיץ: ריטה בבית שאן- תיסלם בכפר תבור

קק"ל וקבוצת זאפה מציגות: פסטיבל כוכבים ביער -29 באוגוסט לציון 120 שנה לקרן הקיימת לישראל. המחשה(פאול אורלייב, ארכיון הצילומים של קק"ל)

הפנינג ענק לסיום הקיץ, ייערך בהשתתפות אמנים רבים, והוא יכלול הופעות ענק והפקות מקור חד פעמיות בשישה מוקדים שונים של קק"ל ברחבי הארץ בין היתר בפארק האקליפטוס – בבית שאן, ופארק יוסי דולה – בכפר תבור.
בבית שאן תופיע ללא תשלום הזמרת ריטה ובכפר תבור תופיע להקת תיסלם במחיר סמלי של 30 שקלים.
הקהל יוזמן לכל אחד מהמתחמים השונים בשעה 19:00 לבירה וסט תיקלוטים אל תוך השקיעה. בכל לוקיישן ישתלבו מיצגי וידיאו, תאורה ואמנות – בשיתוף הקולקטיב הירושלמי – אור גנוז. כל המופעים יתחילו ב20:30 .
לאה פדידה, מנהלת אגף קשרי ציבור בקק"ל: "קק"ל שמחה על שיתוף הפעולה עם קבוצת זאפה. בחרנו באירוע מיוחד כמו פסטיבל כוכבים ביער בכדי לציין 120 שנות פעילות על מנת שכל הציבור, מהצפון ועד הדרום, יוכל לקחת חלק ולהנות יחד איתנו משלל אירועים סביב צלילים, מוסיקה וכוכבים. הבאנו את מיטב אמני ישראל אל היערות, ואל הטבע כדי שההורים והילדים יוכלו ליהנות מחופשת הקיץ".
אסף מור, סמנ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה: "אנו גאים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם גוף כל כך משמעותי למורשת של מדינת ישראל, קק"ל החוגגת 120 שנה. במסגרת שיתוף הפעולה בין שני הגופים נולד פסטיבל חדש- "כוכבים ביער", בו יוזמן הקהל ליהנות מאתרי מורשת נבחרים של קק"ל ולחוות אמנות ותרבות ישראלית במיטבה. והכל בעלות סמלית".