"סובב אופיר זה הרבה יותר מעוד אירוע ספורט"

טירוף בעמק לקראת אירוע האופניים שייערך ב-12.5 בפעם השמינית. כל ההכנסות יעברו לילדים בעלי שיתוק מוחין מבית הספר "יובלים", שירכבו על אופניים מיוחדים. במשפחה נזכרים: "חיברנו ביחד את כל מה שאופיר אהב". בתוכנית: 4 מסלולי רכיבה, הפנינג, מתנפחים ופרסים. אל תחמיצו

זה הולך ומתקרב: אירוע האופניים 'סובב אופיר' מבטיח הרבה מאוד מדי שנה, וכל שנה גם מקיים. ביום שישי ה-12.5, יתקיים האירוע בפעם השמינית, לזכרו של אופיר רמות ז"ל.
הרגע המרגש ביותר יהיה כאשר ילדי בית הספר "יובלים" מעפולה, הסובלים משיתוק מוחין, יעלו לרכב על אופניים מיוחדים, וירגישו לרגע כמו כל בן אדם נורמטיבי אחר. את המראה הזה של אותם ילדים רוכבים על האופניים ונהנים מהאירוע, אי אפשר לתאר במילים, והחיוך על פניהם של אותם ילדים, גורם להבין כל כך הרבה על החיים עצמם. כמו בכל שנה, בצעד מחמם את הלב, כל ההכנסות מהאירוע יעברו בתרומה לאותם ילדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האירוע, שמתקיים בשיתוף פעולה בין משפחת רמות, מועדון האופניים "500 וואט עמקים" ומחלקת הספורט במועצה האזורית הגלבוע, מציע ארבעה מסלולים: המסלול האתגרי באורך 36 ק"מ, המסלול הארוך של 50 ק"מ, מסלול עממי של 15 ק"מ, ומסלול משפחתי של 5 ק"מ. אסף רמות, אחיו של אופיר ז"ל, מספר: "איך מנציחים בן ואח שכול שכל כך אהבנו? אנחנו רוצים שאנשים יכירו את האישיות של אופיר, אז לקחנו את כל מה שאופיר אהב. את האנשים השונים, את גרבי האדמה של העמק, את השבילים, הגבעות והשדות.


בסיום המסלולים ייערך טקס לזכרו של אופיר רמות ז"ל. לאחר מכן ייערכו תחרויות על שליטה באופניים ותחרויות משעשעות נוספות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את תחביב של רכיבת האופניים. והנה הכל מתחבר ביחד. ואז חשבנו שאופיר אהב גם לתת. אז צירפנו את בית הספר יובלים, מקום של אנשים מיוחדים עם צרכים שונים, אבל המון כוח, רצון ואהבה. הוספנו לכל זה את נוער המושב והעמק וקיבלנו אירוע מחנך, מעצים, מלמד ומשאיר משקעים ומחשבות עמוקות על החיים. עכשיו אנחנו מזמינים את כולם לזכור, להכיר ולתרום יחד איתנו. כמו בכל שנה גם הפעם יהיה אירוע מושקע ואין לנו ספק שמי שיגיע ייהנה מאוד, כי סובב אופיר זה הרבה יותר מעוד אירוע ספורטיבי".

האירוע הספורטיבי כלל מסלולים בכל הגילאים
האירוע הספורטיבי כולל מסלולים בכל הגילאים

בסיום המסלולים ייערך טקס לזכרו של אופיר רמות ז"ל. לאחר מכן ייערכו תחרויות על שליטה באופניים ותחרויות משעשעות נוספות. כמו כן, יוכלו המשתתפים ליהנות מהטרמפולינות שיוצבו במקום, דוכני ציוד לאופניים ודוכני המזון והשתייה. בקיצור, חוויה לכל המשפחה.
בפייסבוק כבר אפשר להרגיש את הטירוף וההכנות לקראת האירוע, ומי שטרם נרשם יכול להתקשר למספר 04-6070083 ולהירשם, או לעשות זאת באתר 'זינוק'.