סגן ראש עיריית עפולה הגיש תלונה במשטרה: "מריח שיהיה כאן דם"

פרשת המכרזים ממשיכה לתת את אותותיה: ד"ר בוריס יודיס, סגן ראש עיריית עפולה חש מאוים בעקבות תגובות קשות בפייסבוק, לאחר שהצביע בעד התב"ר (תקציב בלתי רגיל) בעפולה עלית. "איחלו לי למות בייסורים ושהמשכורת שלי תהיה לתרופות. על זה לא יכולתי לעבור בשתיקה", אמר  השבוע ד"ר יודיס

עליית מדרגה: ד"ר בוריס יודיס, סגן ראש עיריית עפולה ויו"ר סיעת "עפולה ביתנו" בעפולה הגיש ביום חמישי האחרון תלונה בתחנת המשטרה בעיר בעקבות טענות ל"שיימינג" ותגובות קשות ברשת החברתית פייסבוק. התגובות נרשמו לדבריו לאחר שהצביע ביום רביעי שעבר בעד התב"ר (תקציב בלתי רגיל) בעפולה עלית. התב"ר אמור להיות בין היתר באזור המגרשים שנמכרו במורדות עפולה הצעירה ושעוררו את פרשת המכרזים שהגיעה עד לבית המשפט.

• "זה שיימינג הלכה למעשה"

"הגשתי את התלונה כי לדעתי נחצה פה קו אדום גדול", אמר השבוע ד"ר יודיס, "אני חש מאוים, הלכה למעשה, בייחוד אחרי שאני רואה תגובות כמו 'מריח שיהיה כאן דם', 'שתמות ביסורים', או 'שהשכר שלך ילך לתרופות. התגובות הנוראיות הללו כוונו לעברי ולכיוון חברי לסיעה ולדימיר קרייזלבורד. אין לי מושג אם מדובר בפרופילים מזוייפים או אמיתיים, אבל אני מצפה מהמשטרה שתעשה את עבודתה במקצועיות ותפעל כנגד אותם אנשים. זה שיימינג הלכה למעשה. חלק נכתב בשפה העברית וחלק בערבית. כל חטאי היה שהצבעתי לפיתוח שכונת עפולה עלית, על פי צו מצפוני ובמטרה לקדם ולפתח את השכונה. כל אחד שאומר אחרת טועה ומטעה את הציבור. אני לא אתן יד להכפשה הזו. אף אחד לא יכול לערער על העשייה שלנו למען העיר בשנים האחרונות והפעולות שלנו לשמור על ציביונה של עפולה", סיכם ד"ר יודיס.