נתן ולקח: אור אליהו כבש שער נפלא והורחק באדום

רגשות מעורבים: אור אליהו, שנמצא בתקופה נהדרת, העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-60 (ביצוע מרשים), אבל הורחק באדום כעבור 9 דקות והרצליה ניצלה זאת כדי להשוות בדקה ה-83 (1:1). מוחמד בדארנה וספואן זועבי הפגינו יכולת גבוהה. שאוט (צהובים) וסולארי (חולה) נעדרו. חלאיילה ודנין נותרו מחוץ לסגל

הקבוצה של אייל לחמן רשמה משחק שלישי רצוף ללא הפסד, הפעם זה נגמר בתיקו 1:1 ביתי מול מכבי הרצליה, שנערך לעיני כ-500 אוהדים מקומיים באצטדיון העירוני המטופח בעפולה עילית.

העפולאים יצאו מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. מצד אחד, הקבוצה הובילה בדקה ה-60 והייתה קרובה להשיג ניצחון שלישי רצוף-שהיה יכול לקרב אותה משמעותית לצמרת-אך ספגה שוויון בדקה ה-83. מצד שני, אחרי שער השוויון, האורחים מהרצליה היו קרובים יותר מפעם אחת להבקיע את השני שלהם במשחק, אך עם הרבה מזל התוצאה נשארה על כנה (1:1) ועפולה יצאה בסופו של דבר עם נקודה.

אייל לחמן הגיע למשחק עם סגל חסר. יובל שאוט, שמצוי בתקופה נפלאה, נעדר בגלל צהובים ואת מקומו בהרכב תפס מוחמד אבו ראס. עוד נעדרו מהסגל: דויד סולארי החולה ונתנאל גולדמן הפצוע. כמו כן, אלירן דנין ועזאת חלאיילה נותרו מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות.


עפולה, שחוותה בשבועות האחרונים מהפכה רצינית בסגל תוך כדי תנועה, הפגינה יכולת לא רעה בכלל, במיוחד בחצי הראשון. השינוי הבולט שהביא עימו לחמן הוא כמובן מהפכת הצעירים. כמו כן, קשה להתעלם גם מהשינוי בקצב המשחק של עפולה, שהפך להיות הרבה יותר מהיר


הביא את מהפכת הצעירים והגביר את קצב המשחק. אייל לחמן
הביא את מהפכת הצעירים והגביר את קצב המשחק. אייל לחמן

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הרכש שהפך ליקיר האוהדים ממשיך להצטיין

הבולטים במשחק אתמול היו ספואן זועבי ומוחמד בדארנה, שהפגינו יכולת גבוהה בחלק הקדמי לצד הרכש המצטיין אוגו צ'וקומה, שהפך ליקיר האוהדים ולא רק בגלל שהוא מזכיר להם את לנרי קהינדה.

מי שלא ישכח את המשחק הזה, הוא בעיקר אור אליהו. הקשר המקומי המוכשר שמאז הגעתו של אייל לחמן הפך לגורם דומיננטי בקבוצה, כבש אתמול לזכות עפולה בדקה ה-60 לאחר ביצוע מרשים שהסתיים בבישול של מוחמד אבו ראס (שער שלישי של אליהו ב-4 המשחקים האחרונים), אבל 10 דקות לאחר מכן הוא הורחק בצהוב שני וירד מהמגרש כשהוא מתוסכל לגמרי. הרצליה ניצלה את היתרון המספרי ובדקה ה-83 השוותה ל-1:1. חלוץ הרכש החדש של חיים שאבו, אודוקפה אוגוגו, קיבל ריבאונד ברחבה ובעט בסיבוב לפינה של מאיר כהן. הקבוצה של חיים שאבו נותרה במקום השלישי בטבלה ובמרחק של שתי נקודות מהפועל פתח תקווה שעלתה זמנית למקום הראשון.