נשאר בבית: חואקין שוכמן חתם ל-3 שנים בגלבוע/גליל

שוכי נשאר בגן נר: הקפטן האהוד האריך את חוזהו בשלוש עונות נוספות במועדון. ארצי פרטי: "שוכי מסמל עבורנו צניעות, עבודה קשה ודבקות במטרה. לא בכדי הוא מונה לקפטן הקבוצה בגיל 19. אנחנו מאמינים שיחדיו נצעיד את המועדון לעונה מוצלחת"

 

בשורה טובה לאוהדי גלבוע/גליל: הקפטן האהוד והאנרגטי חואקין שוכמן חתם על חוזה לשלוש שנים נוספות במועדון.
שוכמן, שנולד בארגנטינה ועבר בנעוריו עם משפחתו למושב ברק, עלה לבוגרים של גלבוע/גליל בעונת 2012/13. לפני שנתיים, כשהוא בן 19 בלבד, קיבל שוכמן את סרט הקפטן כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית. בימים אלה הוא מתאמן עם הנבחרת האולימפית תחת שרביטם של בית הלחמי ועופר רחמי לקראת משחקי האוניברסיאדה בטייפה.
שוכמן הוביל בעונה האחרונה את הליגה במדד החטיפות עם 2.1 חטיפות למשחק-כאשר הוא משחק  26 דקות למשחק ומשיג ממוצעים של 6.4 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הגארד המוכשר גדל במחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות, ומשחק בשורות הקבוצה כבר ארבעה עונות, עימה אף זכה באליפות הליגה הלאומית ועלה לליגת העל. בנוסף, הוא שותף לעליית נבחרת בית הספר של עמק חרוד בגלבוע לליגת העל לתיכוניים.
חואקין שוכמן: "אני שמח ונרגש על האמון וההזדמנות שניתנה לי להמשיך לשחק עבור המועדון וקהל החקלאים האדומים, שתמיד היו מאחורי. גלבוע/גליל זה הבית שלי, כאן גדלתי וכאן החלה הקריירה המקצוענית שלי כשחקן, ואין רעב ממני להחזיר למועדון על התמיכה והאהבה שמרעיפים עלי.
מנכ"ל המועדון, ארצי פרטי, אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים שחואקין רואה בגלבוע את ביתו ובחר להישאר כאן שלוש שנים נוספות. הוא מסמל עבורנו צניעות, עבודה קשה, מחויבות, דבקות במטרה ואת הקשר בין מחלקת הנוער לבוגרים. לא בכדי מונה לקפטן הקבוצה כבר בגיל 19. מאמינים כי יחדיו נצעיד את המועדון לעונה מוצלחת ומלאת הישגים".