נצרת עילית: רפי בוסקילה סיים את דרכו במועדון

אחרי 9 משחקים רצופים ללא ניצחון בהפועל נצרת עילית החליטו לבצע זעזוע בעמדת המאמן במטרה להציל את הקבוצה מהבוץ. "יש סגל יותר טוב משנה שעברה. לא ציפינו לפתיחת עונה גרועה כל כך", אמרו במועדון

המאמן הראשון שהולך הביתה בליגה הלאומית: הפועל נצרת עילית, שלא ניצחה ב-9 משחקיה מאז פתיחת העונה, 3 בגביע הטוטו ו-6 בליגה, נפרדה מהמאמן רפי בוסקילה, שלא הצליח לעמוד בציפיות.
כרגע הקבוצה נועלת את הטבלה עם מאזן של 3 נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות ורגע לפני שהליגה הלאומית יוצאת לפגרה, ראשי המועדון החליטו לזעזע את השורות במטרה להציל את הקבוצה מהמצב הלא נעימה שנקלעה אליו.
חשוב לציין כי פתיחת עונה גרועה ומאבקי תחתית, כך נראה, הפכו לחלק מהשגרה של הפועל נצרת עילית בשנים האחרונות, קבוצה שפיתחה לעצמה תדמית של לוזרית. עם זאת, בתחילת העונה הנוכחית, היה נדמה לרבים, כי המצב עשוי להשתנות לטובה. וזאת לאור העובדה שהסגל הנוכחי, שהתגבש כבר בשלב מוקדם, נראה מבטיח בהרבה לעומת חומר השחקנים שהיה לקבוצה בשנתיים האחרונות. אלא שבינתיים, כאמור, אין חדש תחת השמש והפועל נצרת עילית ממשיכה לדשדש בירכתי הטבלה.
אחרי ההפסד בדרבי לאחי נצרת, המנכ"ל גיל ברעם נראה זועם, ורבים בקבוצה האמינו שזה יוביל לזעזוע בעמדת המאמן, דבר שהתברר בהמשך כנכון. "יש סגל טוב, אפילו יותר טוב משנה שעברה. אף אחד לא ציפה לפתיחת עונה כזו גרועה. אולי הזעזוע בעמדת המאמן יעיר את השחקנים פה", אמר גורם במועדון.