נצרת עילית ועפולה: "הוצאנו מנויים במחיר מצחיק"

בהפועל נצרת עילית והפועל עפולה מנסים למשוך קהל. מחירי המנויים בעפולה: מבוגר 150, סטודנטים/חיילים/נוער 100 וילדים עד גיל 13 50. המחירים בנצרת עילית: מנוי מבוגר 250, נוער 150 ויציע הכבוד 500

בהפועל עפולה והפועל נצרת עילית התקשו בשנים האחרונות למשוך אוהדים, כולל במשחקים החשובים וגם כשהכניסה הייתה בחינם. כעת מנסים בשני המועדונים לשנות את המציאות העגומה ביציעים בתקווה שהמשחקים הרשמיים בעתיד לא ייערכו 'באווירת משחקי אימון'.
הפועל עפולה הוציאה בשבוע שעבר מנויים למכירה עם מחירים זולים השווים לכל כיס בתקווה לעצור את השפל ביציעים. להלן המחירים: מנוי למבוגר 150 שקלים, לסטודנטים/חיילים/נוער 100 שקלים, לילדים עד גיל 13 50 שקלים.
בהנהלת עפולה אמרו: "לא נעים לראות יציעים ריקים. הצענו מחירים נוחים ובאמת שיותר זול מזה לא יכול להיות. הוצאנו מנויים במחיר מצחיק. אנחנו מקווים שהאוהדים ירכשו מנויים. הכסף הוא תרומה למועדון".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מי שהתעסק בשנים האחרונות בנושא המנויים והכרטיסים, בהתנדבות מלאה יש לציין, הוא יורם לוי שלפני מספר חודשים עבר ניתוח מעקפים. בהנהלה מעריכים מאוד את תרומתו הגדולה של לוי והיו שמחים שימשיך במערכת אך עם זאת הם מבינים שהוא לא יוכל להמשיך באותה אינטנסיביות ומי שעשוי להיכנס לתפקיד הוא ציון מירקוב, שבימים אלה נעזר בלוי.
גם בנצרת עילית החלה מכירת המנויים. שם מחיר מנוי למבוגר עולה: 250 שקלים, לילד 150 שקלים וליציע הכבוד 500 שקלים.
מנהל הפועל נצרת עילית שרון סויסה: "רואים אצל האוהדים שלנו התעוררות רצינית. עד כה אנחנו מרוצים מקצב המכירה ומקווים שככה ימשיך. גם ראש העיר שלנו קנה מנוי ליציע הכבוד. המטרה היא לצבוע את היציעים באדום".