נצרת עילית: בשביל מה צריכים שלושה מאמנים?  

באופן די תמוה, בנצרת עילית נפרדו ממאמן הכושר יבגני בורובוי וצירפו מאמן שלישי לצוות המקצועי-מוטי קריספיל, מאמן קבוצת הנוער בהפועל מגדל העמק. שחקן בקבוצה: "מה זה השכונה הזו?"

אם לא די במאמן רפי בוסקילה ובמאמן שמעון הדרי, שמלכתחילה התפקיד שלו במועדון לא היה ממש ברור (מאמן ראשי או מנג'ר), כעת בהפועל נצרת עילית (מקום 15) החליטו לצרף, באופן די מפתיע, עוד מאמן לצוות המקצועי.
המצטרף החדש הוא מוטי קריספיל, מאמן קבוצת הנוער של מגדל העמק בהווה ועוזרו של רפי בוסקילה לשעבר בהפועל מגדל העמק. הגעתו של קריספיל לנצרת עילית מגיעה לאחר החלטה תמוהה.
כשבמועדון קיבלו החלטה לסיים את דרכו של מאמן הכושר יבגני בורובוי ולהעביר אותו למחלקת הנוער. גורמים בסביבת המועדון מספרים כי מאמן הכושר בורובוי והמאמן רפי בוסקילה לא שידרו על אותו גל, וזו הייתה הזדמנות עבור האחרון לצרף את חברו הטוב למועדון.

• שחקן בקבוצה: מה זה כל השכונה הזו?

שחקן בקבוצה השתומם נוכח ההחלטה ואמר: "מה זה כל השכונה הזו? ממתי מחליפים מאמן כושר בעוזר מאמן ועוד בשלב כזה של העונה?".

קריספיל, עצמו, אמר: "העבודה החדשה שלי בהפועל נצרת עילית לא אמורה לפגוע בעבודה שלי כמאמן קבוצת הנוער בהפועל מגדל העמק. אני הולך להיות עוזר של רפי בוסקילה ומגיע במקומו של יבגני בורובוי שסיים את דרכו בקבוצה".

אבל יבגני בורובוי היה מאמן כושר ואתה לא?

"בגדול רפי בוסקילה הוא זה שיעביר את אימוני הכושר, ככה שאין צורך בעוד מאמן כושר בקבוצה. אנחנו נמצאים לקראת הישורת האחרונה של העונה ואין יותר מדי מה לעסוק בכושר גופני אלא יותר בעבודה מנטלית וטקטית".

 

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|