נצרת עילית: בן 14 נתפס עם מסכת ליצן ואקדח פלסטיק

הנער נתפס על ידי המשטרה ופקחי העירייה מסתתר בשיחים. הוא עוכב לחקירה והוריו הוזמנו לתחנה

בשעות הלילה, שוטרי משטרת ישראל שפעלו בנצרת עלית כנגד תופעת הליצנים המאיימים עיכבו לחקירה קטין בן 14 לאחר שבחיפוש בתיקו אותרה מסיכה ואקדח פלסטיק.
סמוך לשעה 22:00 שוטרי משטרת ישראל ופקחי עיריית נצרת עלית שעסקו בפעילות גלויה בסמוך לקאנטרי בנצרת עלית הבחינו בקבוצת נערים כשאחד מהנערים(14 נצרת עלית) מסתתר בשיחים. בבדיקה שנערכה בתיקו של הנער אותרה מסיכה ואקדח פלסטיק.
הקטין עוכב לתחנת המשטרה והוריו זומנו למקום. בתום חקירתו באזהרה הוא שוחרר למעצר בית בן 5 ימים.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: ״משטרת ישראל קוראת לבני הנוער בישראל שלא לקחת חלק במעשה החברתי הפסול שעומד בניגוד לחוק, שכן זה יתקל באכיפה משטרתית נחושה ובלתי מתפשרת. לצד פעילות המשטרה אנו קוראים להורי הנערים לוודא כי ילדיהם לא נוטלים חלק בטרנד החברתי המסוכן שעשוי לסבך את ילדיהם בפלילים. תופעת הנערים עוטי מסכות של ליצנים גוררת גם חשש שמישהו יפרש את ההלצה כאיום ממשי ויפגע בנערים, שעושים לעיתים שימוש באביזרים שונים דמויי כלי תקיפה. לאור זאת אנו קוראים לציבור לא ליטול את החוק לידיים ולא לפגוע באותם בני נוער. מעשי ההפחדה, וכן כוונות הנערים ברובם המוחלט של המקרים אינם כוללים פגיעה פיזית או רצון לפגוע בגוף או רכוש. במצבים אלו יש להתרחק מהמקום ולדווח למשטרה בהקדם.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|