נצרת עילית בדרך לליגה א', מאוולי גמר את העונה

אחרי התבוסה 0:3 בדרבי לאחי נצרת, הירידה לליגה א' הפכה למוחשית עבור נצרת עילית (מקום 15). חדר ההלבשה סוער. חודדה ומאורציו ספגו ביקורת קשה. גם המאמן רפי בוסקילה ספג ביקורת: "הוא צריך להרים את השחקנים ולא לחפש אשמים".  אוסיי מאוולי גמר את העונה (שבר ברגל וקרע ברצועות)

רואים את ליגה א' באופק. פרט לנועלת הטבלה קרית-גת, שנראית כמו מועמדת ודאית לירידה לליגה א', עוד קבוצה שנראית כרגע בסיכון גבוה לרדת אל הליגה השלישית היא הפועל נצרת עילית המרוסקת שמדורגת במקום ה-12 בטבלה (24 נקודות).

אגב, הצרות של רפי בוסקילה וחניכיו עלולות להיות חמורות עוד יותר במידה והיריבות לתחתית, הפועל ירושלים (מקום 14, 26 נק') ומכבי יבנה (מקום 13, 30 נק'), ינצחו הערב (ב') במשחקי ההשלמה של המחזור ה-28.

התבוסה בדרבי 0:3 מול אחי נצרת גרמה להרבה עצבים ותסכול בהפועל נצרת עילית. בקרב השחקנים שררה אווירת נכאים, שלא לומר ייאוש קודר. מי שספגו ביקורת קשה הם הבלם הוותיק אלירן חודדה והשוער רון שושן, שלטענת גורמים בקבוצה הפגינו יכולת חלשה במשחק מול אחי נצרת. כמו כן, גם על הארגנטינאי אובונה מאורציו נמתחה ביקורת חריפה על יכולתו החלשה בתקופה האחרונה.

• "יש בעיה מנטלית. אנחנו בצרות צרורות וזקוקים להרבה מזל"

גורם בקבוצה אמר אחרי המשחק: "זה נכון שהשלושה האלה לא היו במיטבם, אבל הבעיה זה לא אצל שחקן כזה או אחר אלא בעיה כללית בקבוצה. יש בעיה מנטלית. אנחנו בצרות צרורות וזקוקים להרבה מזל בכדי להישאר בליגה". שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "המצב גם ככה גרוע מאוד וסכנת הירידה כבר מוחשית, ובמקום שאחרי המשחק כולם יעזרו אחד לשני להתרומם, אז היו כאלה שחיפשו אשמים, כולל המאמן. חבל שזה קורה, כי זה רק מחמיר את המצב".

כאילו שלא די בצרות האלה, אז גם הזר הגנאי אוסיי מאוולי, אחד השחקנים המשמעותיים ביותר בקבוצה, גמר את העונה. מאוולי, שנפצע במשחק מול מכבי הרצליה, סובל משבר ברגל ובנוסף גם קרע את הרצועות, ואתמול הוא גם עבר ניתוח. בקבוצה מבינים כי חסרנו של מאוולי עלול להיות מכה גורלית. מנכ"ל המועדון, גיל ברעם: "אין ספק שזו מכה קשה ביותר. לדעתי, הוא מאוולי הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בליגה ומאז הפציעה שלנו משחק ההתקפה שלו נפגע בצורה קיצונית, אבל אין מה לעשות. פציעות הן חלק מהכדורגל וצריך להתמודד עם מה שיש".

לגבי העובדה שהקבוצה מצויה בסכנת ירידה ממשית, מצב שעלול להיות אף קשה יותר במידה והפועל ירושלים ומכבי יבנה יוציאו הערב נקודות, הוסיף המנכ"ל ברעם: "אם אתה שואל אותי, גם יבנה וגם הפועל ירושלים ינצחו היום. אבל זה לא אומר שאנחנו נרים ידיים. המצב קשה מאוד, אבל עדיין לא נסתם הגולל. אנחנו נילחם עד הרגע האחרון ונקווה לטוב".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|