נצרת עילית: תכנית הרכבת הקלה לחיפה יוצאת לתכנון וביצוע

קבינט הדיור בראשות שר האוצר משה כחלון נתן ביום שני השבוע אור ירוק להתקדמות תכנון מפורט של  פרויקט הרכבת מנצרת עילית לחיפה, שתקצר את זמן הנסיעה מנצרת עילית לחיפה ל-20 דק'. המחשה: הדמיה

העיר נצרת עילית עשתה בשבוע שעבר צעד נוסף להפיכתה לעיר נגישה מבחינה תחבורתית, לאחר שתכנית פרויקט הרכבת הקלה מהעיר אל חיפה תת"ל (תכנית תשתיות לאומית) 56 שהייתה "תקועה" שנים רבות, אושרה ביום שני שעבר(7.5.18) בוועדת השרים קבינט הדיור הציבורי בראשותו של שר האוצר כחלון, ויצאה לתכנון מפורט לקראת ביצוע.
הרכבת הקלה תחבר את מרכזית לב המפרץ בחיפה עם נצרת עילית ותקצר את משך הנסיעה ל 20 דקות בלבד. תוואי הרכבת שאורכו 43 ק"מ יעבור ב 17 תחנות. בסמוך לתחנות הבינעירוניות יוקמו חניוני "חנה וסע" לרווחת המשתמשים ובסמוך לתחנות העירוניות, בתוך העיר נצרת עילית, יהיו גם מקומות חניה לרכבים פרטיים וגם תחנות אוטובוס.
עיריית נצרת עילית שפועלת לקידום התכנית מול משרדי התחבורה והאוצר מסרה בתגובה כי הפרויקט ישפר באופן משמעותי את איכות חיי התושבים והאטרקטיביות של העיר. "תכנית הרכבת הקלה דשדשה במשך שנים רבות במקום ללא התקדמות משמעותית, נכנסת סוף סוף לשלב המעשי. החותמת של קבינט הדיור הציבורי מהווה התקדמות משמעותית עם  תוקף של החלטת ממשלה"

 

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|