ניצחון בכורה לנוער של עפולה: השתחרר לחץ"

אחרי שתי תוצאות תיקו, הקבוצה של יוסי עמר רשמה ניצחון בכורה בליגה הלאומית לנוער עם 3:2 דרמטי מול צור שלום בבית. מנהל הקבוצה, יוסי יעקב: "השתחרר לחץ גדול, מקווים לראות המשכיות"

תגידו מזל טוב: אחרי שתי תוצאות תיקו מול עין מאהל ועירוני נשר, קבוצת הנוער של הפועל עפולה בראשותו של יוסי עמר השיגה במחזור האחרון ניצחון בכורה בליגה הלאומית, אחרי 3:2 דרמטי מול צור שלום בבית.

חניכיו של יוסי עמר פיגרו פעמיים במשחק אך בסופו של דבר הפגינו אופי גדול והצליחו לעשות מהפך דרמטי עם שער ניצחון בדקה ה-93, ששיחרר הרבה לחץ בקבוצה. כבשו לזכות עפולה: אופק בנון המקומי ורזי מנצור, שהגיע מצור שלום וכבש צמד מול האקסית.

"לפני המשחק הייתה אווירה מצוינת בחדר ההלבשה וכולם הגיעו ברמת מוכנות גבוהה. השחקנים מרגישים את השינוי מסביב. הניצחון הזה שיחרר הרבה מאוד לחץ במועדון. לנצח בצורה כזו זה משהו שנותן הרבה ביטחון לשחקנים לקראת ההמשך. כעת אנחנו מקווים לראות המשכיות גם המשחקים הבאים", אמר מנהל הקבוצה יוסי יעקב.

במחזור הקרוב שייערך מחר (שבת) הקבוצה תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל כפר סבא, אחת המועמדות לעלייה. לרשותו של יוסי עמר יעמוד סגל שחקנים מלא.