ניסן יחזקאל: "רוצה שקט במועדון, לא מתראיין בשום מקום"

הניצחון על הפועל ירושלים (שלושער למתיאס מרטין) אומנם שיחרר לחץ גדול בעפולה, אבל המאמן גזר על עצמו שתיקה. יובל שאוט המאוכזב, שעזב את המגרש בהפגנתיות, התנצל על מעשיו. עפולה תצא היום (ו') למשחק חוץ קשה מול מכבי הרצליה ותנסה לחבר שני ניצחונות רצופים. המנכ"ל תומר רחמים: "הניצחון שחרר לחץ. מקווים לייצר המשכיות"

צפירת הרגעה: אנחת רווחה גדולה מאוד נשמעה ביום שישי שעבר בהפועל עפולה, לאחר שהקבוצה השיגה ניצחון 4:0 על הפועל ירושלים, ניצחון שהגיע אחרי רצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון.
גיבור הניצחון היה החלוץ הארגנטינאי, מתיאס מרטין, שכבש שלושער במשחק. האם זה סימן לבאות? ימים יגידו.


חרף הניצחון המשכנע, נראה כי המאמן ניסן יחזקאל עדיין לא רגוע ממש. הוא מרגיש את הלחץ מסביב ועושה כל שביכולתו על מנת להשרות שקט במערכת ובמיוחד סביב שחקניו. וכשמדברים על שקט, אז מתכוונים בעיקר לשקט בתקשורת. "אני רוצה שקט במועדון, ולא מתראיין בשום מקום", הכריז השבוע המאמן.




בהנהלת המועדון, לעומת זאת, נשמעו אופטימיים ולא רק בגלל הניצחון, אלא בעיקר נוכח השיפור המשמעותי ביכולת. הנשיא ששי יעקב אמר: "מאז השיחה עם השחקנים ניתן לראות שיפור ניכר ביכולת הקבוצה. אני מקווה שמכאן נתחיל רצף חיובי. כרגע אין בכוונתנו לצרף שחקנים כי המאמן לא רואה לנכון לעשות זאת".

• "אפשר להבין את התסכול של שאוט"

מי שיכול להרגיש מאוכזב הוא יובל שאוט, שלמרות פתיחת עונה טובה בפן האישי (2 שערים בליגה ו-2 בגביע הטוטו), הוא ממשיך להתנדנד בין הספסל להרכב. במשחק מול הפועל ירושלים, אותו פתח על הספסל, הוא התבקש להתחיל לעשות חימום בשלב מוקדם. אבל בסופו של דבר המאמן ביצע את כל שלושת החילופים שלו ולא הכניס אותו למשחק.
מה שגרם לאכזבה גדולה אצל הקשר, שנטש את המגרש בהפגנתיות ועלה לכיוון חדרי ההלבשה. למחרת הוא התנצל על מעשיו וחזר לאימונים. "אפשר להבין את התסכול שלו. הוא מאוד רוצה לשחק, וקשה לו מאוד עם הסיטואציה החדשה שבה הוא יושב בספסל", אמרו במועדון.  

הפועל עפולה, שמדורגת במקום השמיני בטבלה עם 9 נקודות, תנסה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים כשתצא היום (שישי) למשחק חוץ קשה מול מכבי הרצליה, שמדורגת במקום השלישי עם 13 נקודות.
בקבוצה יודעים שניצחון יחזיר אותם חזק לענייינים, בעוד שבמקרה של הפסד עפולה עלולה לאבד קשר עין עם קבוצות הצמרת.
המנכ"ל תומר רחמים הוסיף: "הניצחון על הפועל ירושלים שחרר הרבה לחץ במועדון. כעת אנחנו רוצים לייצר המשכיות".