אחרי האכזבה בליגה: גלבוע/גליל ועפולה ינסו לתקן מול התל-אביביות

גלבוע/גליל, שרשמה הפסד מאכזב מול נס ציונה בחוץ, תנסה להפתיע את מכבי ת"א הגדולה, שתגיע בשבת הקרובה לגן נר. הפועל עפולה שהובסה מול קרית גת היומרנית במחזור הפתיחה תארח מחר (ד') את הפועל ת"א במסגרת גביע המדינה. מגדל העמק תארח בגן נר את
הוד השרון

קבוצות הכדורסל האזוריות פתחו את השבוע הזה ברגל שמאל, או אם תרצו ביד שמאל. הנציגה הבחירה הפועל גלבוע/גליל נוצחה 79:71 בלב המושבה מול העולה החדשה נס ציונה, ושתי הנציגות מהלאומית-הפועל עפולה ומגדל העמק פתחו את דרכן בליגה עם הפסדים מאכזבים.
אחרי הניצחון הדרמטי על אשדוד, חניכיו של בית הלחמי יצאו למשחק חוץ, יחסית קל לפחות על הנייר, מול נס ציונה וחזרו לגן נר עם הפסד מפתיע 79:71. החבר'ה מגן נר אומנם פתחו טוב והובילו עד למחצית, אבל בחצי השני המקומיים עשו קאמבק לאחר ריצה של 29:5 ברבע השלישי ובסופו של דבר גם השיגו ניצחון מוצדק. בסיום.

רכז גלבוע- דיאנג'לו הריסון. בגלבוע מקווים שהפציעה לא חמורה
רכז גלבוע- דיאנג'לו הריסון. בגלבוע מקווים שהפציעה לא חמורה

אם לא די בכך, אז בנוסף גלבוע/גליל איבדה את שחקנה ד'אנג'לו הריסון כבר בדקות הראשונות של המשחק לאחר שנפצע בירכו ולא שב לפרקט. בימים הקרובים ידעו בגלבוע מהי חומרת פציעתו.
בגלבוע/גליל יצטרכו לשכוח מהר מאוד מההפסד כי כבר בשבת הקרובה מחכה לה בגן נר יריבה סופר מאתגרת בדמות מכבי ת"א, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות. .

סגל הפועל מגדל העמק/יזרעאל
סגל הפועל מגדל העמק

מליגת העל אל הליגה הלאומית. הפועל עפולה, שכבר הספיקה להחליף מאמן טרם פתיחת העונה לאחר שיוסי בוכניק עזב והחליף אותו דוד אלהרר, פגשה בבית את קרית גת היומרנית עם טישמן ורותברט והובסה בתוצאה 100:83. במקביל, הקבוצה המאוחדת של מגדל העמק/יזרעאל של המאמן ניר קפלן פגשה בחוץ את יבנה והובסה גם היא בתוצאה 87:60.
בתוך כך, מחר (ד') הפועל עפולה תארח את הפועל תל אביב הגדולה במסגרת גביע המדינה, כשמסביב מורגשת תכונה גדולה בקרב חובבי הכדורסל בעמק שצפויים למלא את האולם בעפולה עילית. בנוסף, הפועל מגדל העמק תארח את מכבי הוד השרון בגן נר.