נוער: המשחק בין עפולה לחדרה פוצץ בגלל אלימות

דקות ספורות לפני הסיום, כשהתוצאה הייתה 1:1, פרצה תקרית אלימה בין אנשי הקבוצות. בהמשך, מספר אוהדים מקומיים חדרו למגרש ואחד מהם ככל הנראה פגע במאמן חדרה, שפונה באמבולנס לבית חולים העמק

האלימות במשחקי הנוער שוב מרימה את ראשה. משחק בין קבוצות הנוער של הפועל עפולה להפועל חדרה, שנערך (שבת  במגרש הסינטטי בעפולה, פוצץ בגלל אלימות קשה שפרצה על כר הדשא.
הפועל עפולה הובילה 1:0 וגם ספגה כרטיס אדום עוד לפני הירידה להפסקה. בחצי השני האורחים מחדרה הפעילו לחץ כבד ו-10 דקות לסיום הצליחו להשוות ל-1:1. מספר דקות מאוחר יותר פרצה מהומת ענק על כר הדשא, שבסיומה נפגע מאמן חדרה, שפונה באמצעות אמבולנס לבית חולים העמק.
גורמים בחדרה טענו כי המאמן שלהם הוכה על ידי מישהו מעפולה ובעקבות זאת הוא התעלף, ולמעשה האשימו את אנשי עפולה בפרוץ המהומה. מנגד, מנהל קבוצת הנוער של הפועל עפולה יוסי יעקב סיפר את גרסתו: "כמה דקות לפני הסיום כדור עף ליד הספסל שלנו והמאמן שלנו, יוסי עמר, הרים את הכדור בניסיון "להרוויח" זמן. אז  שחקן שלהם בא ודחף את המאמן שלנו. בשלב זה אני הדפתי את השחקן שלהם ואז המאמן שלהם תקף את המאמן שלנו והפעיל אלימות כלפינו. משם הדברים התגלגלו למקומות לא רצויים. בהמשך, כמה אוהדים מהיציע פרצו לכר הדשא ואחד מהם ככל הנראה פגע במאמן שלהם. חבל שזה קורה. אנחנו מגנים בתוקף כל אירוע אלימות במגרשי הכדורגל".

מנהל מחלקת הנוער עמי אסייג הוסיף: "האירוע הזה מאוד מפתיע כי המשחק עצמו התנהל בצורה די ספורטיבית ורגועה. אני הייתי רחוק מהאירוע עצמו ולא ראיתי בדיוק איך הכל התחיל. אנחנו נברר את הנושא לעומק. אסור שדברים כאלה יקרו בכדורגל ובמיוחד לא במשחקי הנוער".