נהגי העמק הפרועים – אתם מצולמים!

חשיפה: בימים אלו מתקיים בכבישי הצפון והארץ שיתוף פעולה יוצא דופן בין יחידות התצפית של מג"ב לבין המשטרה למיגור התנהלות מסוכנת של נהגים בכבישים

בימים יצא לדרך בכבישי הצפון והארץ מבצע יוצא דופן, לו שותפים יחידת התצפית של משמר הגבול ואגף התנועה של משטרת ישראל במסגרתו מתועדים עברייני תנועה ממרחק רב , במטרה לאתר בכבישים המרכזיים של המדינה את הנהגים שעוברים על החוק ומסכנים את חייהם של המשתמשים האחרים בכבישים.
במסגרת המבצע שלא מבייש מבצעי מודיעין צבאיים, מתמקמים תצפיתני יחידת 'עטלף' של מג"ב בנקודות תצפית אסטרטגיות שחולשות על צירי התנועה, מוסווים לחלוטין בבגדי הסוואה, תרים במשקפתם אחר עברייני התנועה ומתעדים את התנהלותם המסוכנת.
לאחר איתור ותיעוד עבריין התנועה, יחכו לו בהמשך הדרך שוטרי אגף משטרת התנועה שיציגו בפניו את תיעוד התנהלותו מסוכנת המנוגדת לחוק, וכמובן יגישו לו דו"ח תנועה בהתאם לחומרת העבירה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מפקד יחידת התצפיות:  "המאבק בקטל בכבישים והשת"פ בין אגף התנועה ליחידת התצפיות של מג"ב, מביא לתפיסתם של עברייני תנועה משמעותיים והתנהגות בריונית בכביש. ע"י פריסה חכמה של הלוחמים בצידי הכבישים בתחכום רב, אנחנו מצליחים לסייע בביצוע אכיפה אפקטיבית. הלוחמים מרגישים תחושה של שליחות בפעילות שונה ממה שהם רגילים כאשר הם פועלים כנגד טרור ופשיעה חמורה. אני בטוח שככל שנרבה בפעילויות מסוג זה נצליח להפחית את כמות תאונות הדרכים."
ממשטרת ישראל נמסר: אגף התנועה ביחד עם מג"ב ימשיכו לבצע פעילות איכותית כחלק משינוי המיקוד באכיפת עבירות מסכנות חיים וביריונות בכביש, ולראיה רק בחודשיים האחרונים ראינו עלייה של 91% באיתור עבירות של שימוש בטלפון סלולרי במהלך נהיגה.
אנו חוזרים וקוראים לנהגים לנהוג בצורה בטוחה ובהתאם לחוק.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|