נהרג רוכב האופנוע שנפצע בצהריים בכביש 66

התאונה הקטלנית ארעה על הציר האדום, בסמוך למשמר העמק. חקירת המשטרה העלתה כי התאונה נגרמה ככל הנראה, מאי מתן זכות קדימה על ידי הרכב הפרטי. השבוע נערכה הפגנה בכביש במטרה למחות על מסוכנותו. צילום: תמונת המחשה

רוכב האופנוע שנפצע באורח קשה בתאונה בצהריים בכביש 66, סמוך לצמות משמר העמק נפטר מפצעיו, כך נמסר בהודעה של משטרת ישראל.
חקירת המשטרה העלתה כי התאונה נגרמה ככל הנראה, מאי מתן זכות קדימה על ידי הרכב הפרטי.
מבדיקת הבוחנים בזירת התאונה עולה כי ככל הנראה רכב סובארו שיצא מקיבוץ משמר העמק, לא ציית לתמרור עצור. רוכב האופנוע שנסע מכיוון צומת מגידו לצומת התשבי, התנגש ברכב בצידו הימני האחורי בעוצמה והועף מהאופנוע. בשטח בוצעו בו פעולות החיאה שנשמדכו תוך שפונה לבית החולים. שם נקבע מותו.
כזכור, כפי שפורסם, רוכב האופנוע פונה ע"י צוות של מד"א במצב קשה עם חשש לחייו, לבית חולים העמק בעפולה.
מדוברות מד"א נמסר: ״למד"א מרחב גלבוע נמסר על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 66 סמוך לצומת משמר העמק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי העמק בעפולה גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית״. בדוברות מד״א הוסיפו כי עקב התדרדרות מצבו של הנפגע חובשים ופאראמדיקים פינו את הרוכב כדי פעולות החייאה. בסופו של דבר כאמור הרוכב נפטר.
בחודשים האחרונים מנהלת המועצה האזורית מגידו מאבק רחב היקף במטרה לשנות את הסדרי התנועה בציר האדום שגבה בשנים האחרונות מחיר כבד. ביום שני השבוע נערכה הפגנה בצומת הזורע בכדי לעורר מודעות למסוכנותו של הציר ולמחות על מצבו.

"כבר שנים אף אחד לא מוכן להקשיב לנו", אמר רמי שדה, רכז המאבק. "הדרך היחידה לצאת מהיישובים שמאלה היא להתפרץ לכביש ולחכות במרכזו עד שאפשר יהיה להשתלב בתנועה. זו דרך מסוכנת מאין כמוה. אנשים פה נפגעים על ימין ועל שמאל ולצערי היום זה נגמר באסון".