מתכוונים לנסוע בקרוב בכביש 66 בלילה? חשבו מסלול מחדש

נוהגים בכביש 66 בלילה? כדאי לכם ולמצוא דרכים חלופיות. במהלך הלילה מתבצעות עבודות הקמת מפרדות

החל מהשבוע ועד לתאריך  30.9.16 ייחסם לתנועה כביש 66 בשני הכיוונים לסירוגין, מהשעה 22:00 בלילה ועד לשעה 05:00 בבוקר, במטרה למנוע הפרעה לתנועה בשעות היום. ניתן לנסוע בדרכים חלופיות, דרך הכבישים:  65,70,6,6953,672,722.
במסגרת העבודות יתבצעו, הקמת מפרדות קשיחות בין הנתיבים בתוואי בין פארק מנשה לקיבוץ הזורע באורך כולל של כ- 1.5 ק"מ, המפרדות הקשיחות ימנעו התנגשויות חזיתיות בין כלי הרכב ויאפשרו נסיעה בנתיבים עם הפחתת סיכון משמעותית.
כמו כן, בין צומת מגידו לצומת תל מגידו ובין צומת התשבי לקיבוץ הזורע, יתבצע קרצוף האספלט הקיים, ריבוד 2 שכבות חדשות של אספלט חדש, צביעה חדשה של סימוני הכביש והתקנת מחזירי אור מסוג "עיני חתול", שפותחו במטרה להדגיש את סימוני הכביש הקונבנציונאליים בתנאי ראות קשים וכבישים חשוכים.
בכדי לתכנן את ביצוע העבודות הנחוצות בהתאם לתנאי הבטיחות בכביש, נערכו סיורים מקדימים של מהנדסים ומתכננים בכירים בחברת נתיבי ישראל ונציגי משטרת ישראל, לבחינת תכניות התנועה, הבטיחות והגאומטריה (הנדסה) בהתאם לתנאי הדרך ולהסדרי התנועה החדשים במקום, לטובת בטיחות משתמשי הדרך בזמן העבודות.
כביש 66 שאורכו כ- 14 ק"מ, מהווה ציר מרכזי המקשר בין יוקנעם, אזור משמר העמק לבין צומת מגידו ומשרת את תושבי האזור, חקלאים ומשאיות המעבירות סחורות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חברת נתיבי ישראל ביצעה בשנים האחרונות עבודות תשתית נרחבות לשיפור הבטיחות בקטעים שונים של כביש 66, ברובו הוקמה מפרדה קשיחה, כמו כן, תבצע חברת נתיבי ישראל בשנת 2017 הסטה של הכביש באורך של כ- 200 מטרים מזרחית לקיבוץ משמר העמק, באורך של 2.5 ק״מ, על מנת לשפר באופן משמעותי את בטיחות משתמשי הדרך בקטע זה.
ההסטה תכלול שיפור הבטיחות בצמתים, פניות שמאלה לישובים ומעברים חקלאים מתחת לכביש. במקביל מקדמת החברה תכנית סטטוטורית שתאפשר תכנון והרחבה עתידית של כל תוואי כביש 66. התנועה תוכוון על ידי משטרת ישראל.

מפה כביש 66- שינויים בהסדרי תנועה צומת התשבי - צומת מגידו
מפה כביש 66- שינויים בהסדרי תנועה צומת התשבי – צומת מגידו

חברת נתיבי ישראל מבקשת מהנהגים לנהוג במשנה זהירות, לעקוב אחר פקחי התנועה שיפעלו במקום וכן התמרורים המוצבים בתוואי, ולהתאזר בסבלנות בכביש עד לסיום הפרויקט, למען בטיחות משתמשי הדרך.