מתיחות במגדל העמק: "מקורבים לרפי בוסקילה חתרו תחת שלום לוי"

מתיחות בין שני המאמנים ממגדל העמק סביב משרת המאמן במ.ס דבוריה מליגה ב'. מקורבים לשלום לוי: "שלום כבר היה סגור עקרונית ואז בוסקילה נכנס לתמונה וחתם שם. ככה לא מתנהגים". בוסקילה: "רק אחרי שישבתי עם דבוריה-הם סיפרו לי שישבו גם עם שלום לוי ועם מאיר כהן"

מתיחות בין שני המאמנים ממגדל העמק, שלום לוי ורפי בוסקילה, סביב משרת המאמן במועדון ספורט דבוריה מליגה ב'.
לא מעט גבות הורמו השבוע נוכח החתמתו של המאמן רפי בוסקילה בדבוריה מליגה ב'. בוסקילה, שכבר הספיק לאמן בשתי קבוצות שונות בלאומית (טבריה ונצרת עילית) נחשב עד לא מזמן למאמן בכיר ומוערך בליגה א'. אלא שבתקופה האחרונה המניות של בוסקילה, כך נראה, מצויות בירידה חדה ובין השאר בשל העובדה שבכל הקבוצות האחרונות שבהן אימן, לא תמיד באשמתו, הוא לא הספיק להשלים עונה מלאה (טבריה, מגדל העמק, נצרת עילית ואסי גלבוע).

רפי בוסקילה
רפי בוסקילה

כך או כך, הצטרפותו של בוסקילה לדבוריה גרמה לבלאגן גדול במגדל העמק. בסביבתו של המאמן שלום לוי טוענים: "אחרי ששלום לוי סיכם עקרונית בדבוריה רפי בוסקילה הופיע משום מקום וחתם שם. שלום  ישב איתם ביום חמישי שעבר עד חצות הלילה. אבל אז, כנראה, מקורבים לרפי בוסקילה הפעילו קשרים וחתרו תחת שלום לוי. ככה לא מתנהגים"
בוסקילה התייחס לטענות ואמר בתגובה: "אני מכבד את שלום לוי ולא מבין את הכעס שלו. דבוריה פנו אליי בסופ"ש שעבר כשהייתי בשבת חתן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהתחלה בכלל אמרתי להם שאני לא מעוניין לאמן בליגה ב' ואפילו הצעתי להם את מוטי קריספיל. ואז ביקשו ממני להיפגש איתם בכל זאת. רק כשישבתי איתם אמרו לי שישבו גם עם מאיר כהן ושלום לוי. הם התעקשו שאחתום שם והסכימו לכל התנאים שהצבתי. כל הקבוצות יושבות עם מאמנים. גם איכסל ישבו איתי ועם מאמנים נוספים, אבל בסוף כל אחד בוחר מה שמתאים לו. אם הייתי יודע ששלום סגור בדבוריה בחיים לא היית מתקרב לשם".
שלום לוי, שבמהלך השבוע קיבל הצעה מניר קלינגר לשמש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אמר: "אני לא מעוניין להתייחס לסיפורים על דבוריה. אני מאחל לרפי בוסקילה בהצלחה".