מתיחות בין אסי גלבוע לעירוני טבריה

יו"ר אסי גלבוע, אוהד אפרים, הגיב בחריפות לטענת גורמים בהנהלת טבריה שאמרו כי מרבית קבוצות ליגה א', כולל אסי גלבוע, עדיין לא שילמו משכורת אחרונה לשחקנים. "בניגוד לטבריה, אנחנו שילמנו לשחקנים עד השקל האחרון. מציע להנהלת טבריה להתעסק בצרות שלהם במקום באסי גלבוע", אמר אפרים בזעם

מתיחות בין אסי גלבוע לעירוני טבריה: בקבוצה מהתענכים מאוד לא אהבו, בלשון המעטה, את הטענות של גורמים בעירוני טבריה שהזכירו בכתבה ב'עמקניוז' את אסי גלבוע בהקשר של אותן קבוצות מליגה א', שלכאורה, עדיין לא סיימו את חובותיהם הכספיים כלפי שחקנים מהעונה החולפת.
כזכור, גורם בהנהלת עירוני טבריה צוטט בראיון לעמקניוז אומר כי "מרבית הקבוצות בליגה א' צפון, כולל אסי גלבוע, עדיין לא שילמו משכורת אחרונה ורק עלינו באים בטענות, כי נוח לאנשים כנראה ללכלך על עירוני טבריה".
יו"ר אסי גלבוע, אוהד אפרים, שלאחרונה סיים לטענתו לשלם לשחקניו עד השקל האחרון, זעם על הדברים. "אני מציע לאנשי טבריה לא להגיד דברים שקריים על קבוצות אחרות", אמר אפרים בכעס, "אני גם מציע להם להתעסק בבעיות הפנימיות שלהם במקום להתעסק באסי גלבוע. אנחנו, בניגוד אליהם, שילמנו את כל החובות מהעונה האחרונה ולא חייבים שקל לאף שחקן. לדעתי, זו חוצפה לדבר בכלל על קבוצות אחרות, ובטח כשמדובר בטענות לא נכונות".