מתחממים: כאלף אנשים ישתתפו בסובב אופיר 9

ביום שישי ה-27.4.18 ייערך אירוע האופניים "סובב אופיר" בפעם ה- 9. המשתתפים יוזנקו ממושב רמת צבי, וירכבו בארבעה מסלולים ברמות קושי שונות. מה יהיה עוד יהיה? הפנינג ענק שיכלול לראשונה השנה מופע קפיצות אופניים אקסטרים, תחרויות ומשחקי שליטה על אופניים, טרמפולינות ומתנפחים, דוכני מזון ושתייה והגרלות נושאות פרסים

טירוף בגלבוע לקראת אירוע האופניים שכובש את העמק מדי שנה. המארגנים מבטיחים: "גם הפעם יהיה אירוע שלא ישכחו." ביום שישי ה-27.4.18 ייערך בפעם התשיעית אירוע האופניים "סובב אופיר". גם השנה יתכנסו כל המשתתפים במושב רמת צבי, וביחד ייצאו לרכב במסלולים היפים שיש לאזור הגלבוע להציג לראווה.
בשנה שעברה הגיעו לאירוע לא פחות מ-850 איש, והפעם הצפי הוא לכאלף רוכבי אופניים שיגדשו את השבילים הפורחים בגלבוע. בין הרוכבים שצפויים להשתתף ניתן יהיה למצוא את עובד נור, ראש המועצה, ושניר פרידמן מנהל "תכל'ס- מרכז הצעירים בגלבוע".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על מנת לתת מענה לכולם, האירוע יכלול ארבעה מסלולים, כשכל אחד יוכל לבחור את היעד שלו: מסלול אתגרי של 35 ק"מ, מסלול ארוך של 50 ק"מ, מסלול עממי של 15 ק"מ ומסלול משפחתי של 5 ק"מ. המסלולים כולם משלבים אתגר טבע ונוף בשיאם בתקופה זו של השנה בעמק חרוד בואכה רמות יששכר ומושך אליו רוכבים ורוכבות מכל הארץ מדיי שנה.
השנה תשמר המסורת לפיה ילדי בית הספר "יובלים" בעפולה (המתמודדים עם שיתוק מוחין), ייקחו חלק אקטיבי באירוע ויעברו את המסלול רכובים על אופניים מיוחדים. כל ההכנסות מהאירוע יועברו בתרומה לאותם ילדים.
מה עוד יהיה לנו שם? הפנינג ענק שיכלול לראשונה השנה מופע קפיצות אופניים אקסטרים, תחרויות ומשחקי שליטה על אופניים, טרמפולינות ומתנפחים, דוכני מזון ושתייה והגרלות נושאות פרסים. חולצות יחולקו למשתתפים. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק "סובב אופיר". אל תפספסו, זה יהיה אירוע מהסרטים!