מתחברים לטבע (עם ווי-פיי)

סטודנטים, נמאס לכם ללמוד בבית? למה שלא תלמדו בגן הלאומי מגידו. הווי-פיי מחכה לכם וגם קפה משובח עם פשושים ופרפרים. צילום: שרית פלצ'י-מיארה, רשות הטבע והגנים

לא פעם נתקלים סטודנטים וסתם אנשים מן המניין בדילמה היכן ללמוד? האם בספריה במוסד הלימודים? בבית? בבית הקפה? בים? ובכן, מעתה יש להם אופציה נוספת, ירוקה וצלולה במיוחד.
ברשות הטבע והגנים מנגישים עבור הלמדנים שבחבורה ועבור הסטודנטים מתחמי עבודה ולמידה.
המיזם מתאים למי שמחפשים פינת עבודה שקטה ונוחה, לקרוא וללמוד בהנאה באוויר הפתוח, לקיים פגישת עבודה בחיק הטבע, או סתם להתאוורר במפגש חברתי.
ברשות מציינים בחיוך כי מחקרים מוכיחים שלהתכונן למבחן עם קול הגלים ברקע מביא לשיפור מדהים בתוצאות. (לא באמת בדקו, אבל זה נשמע הגיוני).
מתחמי העבודה והלמידה Openפייס מחכים גם לסטודנטיות ולסטודנטים שבינכם, עם שולחנות, ווי-פיי, נקודות חשמל, נוף מדהים והפסקות קפה עם פשושים ופרפרים.
במגוון אתרים ברחבי הארץ הוגדרו מתחמים יעודיים המאפשרים כאמור עבודה ולמידה. באתרים אלו גו קיימת מעטפת תומכת של מרכז שירות, שירותים, חניה מונגשת וכדו'.
מה נשאר? רק לקחת לפטופ ולבחור האם בא לכם היום לשנן חומר בגן הלאומי מגידו, בבית שערים, ללמוד עם קול הגלים ברקע, במצודה עתיקה או ליד עיר כנענית.
השרות ניתן ללא תשלום נוסף מעבר לדמי הכניסה לאתר.

 

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

"הדיון שנקבע בנושא הקמת שדה התעופה ברמת דוד איננו תקין"

|

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|