מתבססת בצמרת: הפועל עפולה כבר עם ניצחון 6 ברציפות, גברה על אליצור ק.אתא 78:74

עפולה ממשיכה להתבסס בצמרת, מובילה את הליגה בפער נקודה מבני הרצליה, עם 8 ניצחונות והפסד אחד. קולמן למרות פציעתו בשני קרסוליו, להט עם דאבל פיגרס 23 נק' – 11 ריב', דאן המשיך לספק את התפוקות הרגילות שלו 19 נק', וקיסוס מראה יציבות עם 12 נק'. צילום: אבי רביבו

הפועל עפולה בעונה בריצה מצוינת עד כה, ממשיכה לנצח. אתמול במשחק חוץ נגד אליצור קרית אתא גברה על המארחת בתוצאה 78:74. עד למחצית התפתח משחק צמוד למדי כאשר היתרון עובר מצד לצד.
במחצית שניה עפולה פתחה מבער קטן, והובילה ברוב הדקות של המחצית, כאשר באמצע הרבע השלישי היתרון של עפולה אף הגיע להפרש דו ספרתי 63:52.
ברבע הרביעי החלה להתפתח דרמה, הצליחה קרית אתא לקזז את ההפרש ואף להתקרב בנקודה לאחר שדאן החטיא קליעת עונשין ריבאונד של טומאס מק. אתא תורגם מהצד השני של הפרקט לג'אמפ שוט של דנינו שצלף 3 נק וקבע 75:74- רק נקודה יתרון לעפולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שניות לסיום, במאני טיים, דיוק בקליעות העונשין של קיקוס ושל לייס דאן קבעו את תוצאת המשחק 78:74 לעפולה.
קולמן: "ביום שבת היה לי קשה לראות את האחים שלי נלחמים על המגרש משחק שלם בלעדי ועושים הכל להשאיר את הניצחון בבית. בסוף המשחק החלטתי לעשות הכל כדי לטפל בקרסוליים שלי כדי לשחק הערב עם האחים שלי. עשיתי כמיטב יכולתי לעזור לקבוצה לנצח. הערב היה לנו משחק גדול נגד קבוצה גדולה. הוכחנו אופי גדול ולב ענק בדרך לניצחון החשוב. זה ניצחון גדול לקבוצה שלנו אבל הדרך עוד ארוכה להשגת המטרות שלנו לעונה ויש לנו עוד הרבה עבודה"

קלעו לעפולה: קולמן 23 נק', ו- 11 ריב', דאן 19 נק', קיקוס 12 נק', רוזנברג 9 נק' ו- 5 ריב', בן קרטר 8 נק', לוטאטי 7 נק'