משחק עונה בליגה א': נשר מארחת את טבריה

מפגש אקסים: אלדד שביט, מאור סיסו, שלומי בן עשור ושלו ברוור יארחו היום (ו', 12:30 בקרית אתא) את האקסית מטבריה לקרב לוהט במחזור הפתיחה של ליגה א' צפון. בן עשור: "הולך להיות טירוף. אני מאמין שיהיה משחק אגרסיבי". שלום עקיבא: "זה משחק ראשון והוא לא קובע הרבה לגבי ההמשך". גורם בטבריה: "לאלדד שביט תהיה מוטיבציה מיוחדת לנצח אותנו וזה לגיטימי"

 

יוצאים לדרך: ליגה א' צפון תיפתח ביום שישי הקרוב, וכבר במחזור הפתיחה מצפה לנו קרב לוהט בין שתי הטוענות לכתר,עירוני טבריה ועירוני נשר, שבנו בקיץ סגלים מבטיחים במטרה להעפיל בסיום העונה לליגה הלאומית. המשחק ייערך בקרית אתא (12:30) בגלל שהאצטדיון בנשר לא אושר.


בעונה שעברה עירוני נשר (סיימה מקום שני) הייתה במרחק נגיעה מעלייה היסטורית ללאומית ונבלמה רק בגמר הפלייאוף מול נצרת עילית.
הפעם, כך מקווים בנשר, לעשות קפיצת מדרגה נוספת ולזכות בכרטיס הישיר שמוביל לליגה הלאומית. עירוני טבריה, לעומת זאת, חוותה עונה טראומתית בלאומית שבסיומה נשרה לליגה א', וגם היא נחושה להיאבק חזק על כרטיס העלייה ללאומית.


 

שתי הקבוצות מגיעות למחזור הפתיחה במצב רוח מרומם אחרי ניצחונות במפעל הגביע. חניכיו של מוריס אוזן גברו 2:0 על אסי גלבוע, אך ספגו מכה לא קלה באותו משחק, כשהבלם אור אלקבץ ספג אדום וכתוצאה מכך ייעדר במשחק הקרוב מול נשר. מי שעשוי למלא את המשבצת של אור אלקבץ הוא  נזאל עפיף. מנגד, עירוני נשר מגיעה אחרי ניצחון 2:0 על כרמיאל צפת, מצמד של הרכש בן בן שושן שהגיע מהפועל כפר סבא.

• מנה גדושה של פיקנטריה

המפגש הזה טומן בחובו גם מנה גדושה של פיקנטריה. נתחיל עם המאמן אלדד שביט, שבעונה שעברה הגיע לטבריה במחזור ה-16 במקומו של רפי בוסקילה, וסיים את דרכו בקבוצה מעיר הכנרת אחרי 13 משחקים, בהם לא הצליח להרים את הקבוצה מהקרשים.

"אני מאמין שלאדד שביט תהיה מוטיבציה מיוחדת לנצח אותנו בגלל מה שהיה בעונה שעברה, ואפשר להבין אותו. זה לגיטימי. ככה זה בכדורגל", טוען גורם בעירוני טבריה לקראת המשחק.

בנוסף לאלדד שביט, יש עוד שלושה שחקנים מנשר ששיחקו אשתקד בעירוני טבריה, וכמובן שישמחו לחגוג ניצחון על חשבון האקסית. השלושה הם: מאור סיסו, שלומי בן עשור ושלו ברוור.

כוכב טבריה עקיבא:  "אין ספק שזה משחק מסקרן בין שתי קבוצות שמכוונות גבוה"

בקרב שתי הקבוצות יש הערכה הדדית ונראה כי הן לא ממש יודעות למה לצפות במשחק הקרוב. שלום עקיבא, הכוכב הבלתי מעורער של עירוני טבריה, שומר על טון דיפלומטי: "אין ספק שזה משחק מסקרן בין שתי קבוצות שמכוונות גבוה, אבל לא צריך לעשות מזה יותר מדי סיפור. חשוב לנו לפתוח ברגל ימין, אבל צריך לזכור שזה משחק ראשון והוא לא קובע הרבה לגבי ההמשך.
אני לא חושב שיש יתרון כלשהו לאחת מהקבוצות. בשלב הזה של העונה הקבוצות עדיין לא מחוברות מספיק וכל קבוצה בליגה יכולה לנצח את השנייה". לגבי המפגש מול חבריו הוסיף עקיבא: "אני רגיל למצבים האלה בכדורגל. נחמד לפגוש אותם, אבל ברגע שיתחיל המשחק אז שמים את החברות בצד וכל אחד רוצה לנצח".