משחק העונה: הפועל עפולה מארחת את הפועל ב"ש

שתי הקבוצות מוליכות את הטבלה, שתיהן רוצות את כרטיס עלייה לליגת העל ושתיהן רשמו בינתיים הפסד בודד ב-10 משחקים. והנה לכם עוד פרט מעניין: באר שבע לא הפסידה העונה בחוץ, ועפולה לא הפסידה העונה בבית. רועי פרל: "לא נשתמש בתירוצים שאנחנו עם זר אחד. מסוגלים לנצח גם בלעדיו". יוסי מלכה: "מצפה מהקהל שלנו להגיע בהמוניו"

משחק העונה בליגה הלאומית: הפועל עפולה, ללא הזר ברנדון בראון שעזב בשבוע שעבר לקפריסין, תארח הערב (ג', 19:00) את הפועל ב"ש לקרב מרתק שיקבע מי תהיה לבדה בפסגה.

שתי הקבוצות מוליכות את הטבלה, שתיהן רוצות את כרטיס עלייה לליגת העל ושתיהן רשמו בינתיים הפסד בודד בעשרה משחקים. והנה לכם עוד פרט מעניין: באר שבע לא הפסידה העונה בחוץ, ועפולה לא הפסידה העונה בבית.


יו"ר המועדון, יוסי מלכה אמר לקראת המשחק: ""זה קרב מעניין בין שתי קבוצות שרוצות ללכת עד הסוף העונה. באר שבע קבוצה מצוינת, אבל גם לנו יש קבוצה טובה. בכדי שנוכל לעבור את המשחק הזה בשלום אנחנו חייבים שהקהל יגיע בהמוניו כמו שהיה בדרבי מול גלבוע/גליל"


.גם המאמן רועי פרל התייחס למאזן הכוחות מול הפועל ב"ש ואמר: "החיסרון של ברנדון בהחלט ישפיע עלינו כי אנחנו בלי שחקן התקפה משמעותי. זה לא נעים להחליף שחקנים בשלב הזה של העונה, אבל זה מה שיש ועם זה צריך להתמודד. אני חושב שזה זמן טוב לבקש מהקהל שלנו לבוא ולהיות השחקן השישי שלנו. מדובר במפגש מעניין בין שתי קבוצות טובות שרוצות להיאבק על האליפות. אנחנו קבוצה טובה ולא מחפשים תירוצים שאנחנו עם זר אחד. יש פה שחקנים טובים וגם בלי ברנדון בראון יש לנו מה למכור מול באר שבע וגם את היכולת לנצח אותה".

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

מאמן מועדון הג'יו ג'יטסו מעפולה יריב ביטון ממשיך לקטוף תארים בזירה הבינלאומית

|

שרשרת הישגים לנבחרת ההתעמלות של עפולה

|