משחקי סופ"ש: עפולה מקרטעת, בית שאן ומגדל העמק ניצחו, גלבוע הושפלה

עפולה סגרה משחק רביעי ללא ניצחון, אחרי תיקו ביתי מול מכבי הרצליה 1:1. לירון אלימלך וגל אלקנתי סידרו ניצחון 2:1 ביתי לבית שאן השאפתנית. מגדל העמק ניצחה בחוץ 2:1 את כפר כנא ואסי גלבוע חטפה 5:1 בבית מול קרית אתא

הקבוצה של אייל לחמן סגרה משחק רביעי ללא ניצחון. עפולה סיימה שלשום בתיקו ביתי 1:1 מול מכבי הרצליה לאחר שנקלעה לפיגור בדקה ה-76, אולם יובל שאוט דאג לאזן את התוצאה דקה לאחר מכן. הקבוצה השיגה שלוש נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות, כלומר 25 אחוזי הצלחה.
אסי גלבוע הגיעה לפתיחת העונה עם תחושה אופטימית מאוד, אבל כבר אחרי מחזור ליגה ראשון היא יוצאת עם הרבה סיבות לדאגה. הקבוצה של איתן טייב הושפלה בביתה 5:1 על ידי עירוני קרית אתא השאפתנית, ויהיה מעניין כיצד הקבוצה תתאושש לקראת משחק הגביע בשלישי.
בניגוד לאסי גלבוע, הפועל בית שאן והפועל מגדל העמק פתחו את העונה ברגל ימין. הקבוצה של שלום לוי רשמה ניצחון חוץ 2:1 מול העולה החדשה צעירי כפר כנרא, שאירחה את המשחק באצטדיון עילוט שבנצרת. כבשו לזכות מגדל העמק דוד מלכה המוכשר והרכש הבכיר צחי אליחן, שכבר במחזור הראשון פרע שטרות.

מוריס אוזן מאמן בית שאן. פתח ברגל ימין את העונה
מוריס אוזן מאמן בית שאן. פתח ברגל ימין את העונה

הפועל בית שאן של מוריס אוזן, שמסומנת כאחת המועמדות המרכזיות לעלייה, סיימה את המשחק הביתי שלה עם ניצחון ביתי 2:1 לעיני יותר מ-1,000 צופים. כבשו לזכות בית שאן צמד החלוצים הקטלני-לירון אלימלך וגל אלקנתי. המגן אופק ברזני הורחק בדקות האחרונות לאחר שספג צהוב שני.