משבר החקלאים: הפועל גלבוע גליל הובסה בירושלים

האדומים מהצפון הובסו בתוצאה 100:75, החבורה של בית הלחמי עוד החזיקה מעמד ושמרה על הפרש סביר עד לרבע השלישי, לאחר מכן שוב התפרקות. לגלבוע זהו הפסד רביעי רצוף, ניתן לומר בפה מלא הקבוצה של החקלאים במשבר עמוק. פרטי מנכ"ל הקבוצה : "שינויים בסגל לא על הפרק!"

הפועל גלבוע/גליל עלתה הערב לבירה לארנה בתקווה לעצור את רצף ההפסדים עם שובו של הרכז  זיו בן צבי מפציעה והופעת הבכורה של מחליפו של הולווי הפצוע ג'ילברטו קלאבל, אבל שוב כשלה במשחק ההגנה שלה שלא מזכיר בכלל את משחק ההגנה האגרסיבי והחכם בסיבוב הראשון.
נקודת האור היחידה של החקלאים האדומים היה אריק גריפין שקלע את שיא הנקודות העונתי שלו עד כה עם 28 נק' חלקם תוך הפגנת מהלכים אישיים מרשימים שלבטח יככבו בתקצירים השבוע. גריפין גם קטף 7 ריבאונדים, אבל כל שאר שחקני גלבוע לא הגיעו למשחק, סיגרס שביום רגיל שלו קולע בממוצע 17 נק' קלע הפעם 10 נק', שוכמן ללא נקודות.

מהלך המשחק

את המשחק  פתחה גלבוע עם סקוורר, שוכמן, סיגרס, גריפין וקלאבל. הירושלמים עם טימור, ג'רלס, קינסי, אליהו וסטודמאייר.
שחקניו של בית הלחמי פתחו טוב יותר את הרבע הראשון עם מהלך שלשה ופאול של גריפין קבע יתרון 0:6. מנגד ירה שלשה בר טימור שנענתה מיד בשלשה נוספת של גריפין. אליהו צימק עם שני סלים רצופים, סטודמייאר ירד לספסל לאחר פאול טכני שני. דייסון הירושלמי הצליח לצמק לנקודה 17:16 לגלבוע. הובר ירה ל-3 ועם סל מתפרצת העלה ל-18:24, פיטרסון צימק עם שני סלים ל-24:22.
עד למחצית הצליחו הירושלמים להפוך את התוצאה לאחר רבע שני רע מאוד של שחקניו של בית הלחמי. שלשה של רוזנפלד הירושלמי נתנה יתרון ראשון ומכאן ואילך הירושלמים תפסו מומנטום עם ריצה של 18:0ממנו גלבוע גליל לא חזרה, לפרקים הצליחה לצמק לפער של 6 נקודות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למרות ריצה של 8:0 לגלבוע  עם סלים של קוואלס וסקווארר מנגד הירושלמים ענו בשלשות  משלהם. ברבע האחרון שהיה כולו גארבג' טיים אחד גדול והשאלה היחידה שנשארה פתוחה אם הירושלמים יחצו את רף ה100 נק' וכמה יהיה ההפרש.
ארצי פרטי מנכ"ל הקבוצה: "באנו למשחק מאוד נחושים ומלאי מוטיבציה לשנות את המומנטום שלנו. עד לאמצע הרבע השלישי היינו בתמונת המשחק אבל משם ירושלים העבירה הילוך ולא הצלחנו למנוע את ההפסד. אנחנו נמשיך בדרכנו להתאמן חזק, לעבוד קשה ונמשיך להאמין שניתן לשנות כבר במשחק הקרוב את המומנטום. שינויים בסגל לא על הפרק!"

הפועל גלבוע/גליל: גריפין 28 (7-9 לשתיים, 3-6 לשלוש, 5-7 מהקו, 7 ריבאונדים, 3 הטבעות), קוואלס 12 (5-8 מהקו), סיגרס 10 (1-5 מהשדה, 8-9 מהקו), קלאבל 8 (2-11 מהשדה), סקוורר (4 אסיסטים, 5 איבודים) והובר 7 כ"א, בן צבי 2 (6 אסיסטים), ביר-כץ 1. כן שותף: שוכמן.

הפועל "בנק יהב" ירושלים: טימור 19 (3-4 לשתיים ולשלוש, 4-5 מהקו, 7 אסיסטים), דייסון 17, קינסי (4-6 מהשדה, 5-5 מהקו, 6 חטיפות) ורוזפלט (6-7 מהשדה) 14 כ"א, פיטרסון 12 (7 ריבאונדים), אליהו 8, סטודמאייר 7 (5-7 מהקו, 9 ריבאונדים), היירסטון 6, הלפרין 3. כן שותפו: שפע ורון.