מפנטזת על פלייאוף: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל ת"א 81:86

הקבוצה המתאוששת של אריאל בית הלחמי רשמה ניצחון שני בשלושת משחקיה האחרונים, לאחר שגברה הערב בגן נר מול הפועל ת"א הלא יציבה. מרפי הולוואי ואריק גריפין הצטיינו (כל אחד מהם קלע 20 נקודות ותרם 10 ריבאונדים)

נשבר הרצף: בפעם האחרונה שגלבוע/גליל טעמה טעם של ניצחון מול הפועל ת"א היה אי שם בנובמבר 2013 בגן נר, ומאז למעשה החבורה האדומה מהמרכז עשתה רצף של חמישה ניצחונות מול גלבוע/גליל.
אבל הערב הרצף סוף-סוף נשבר, לאחר שהקבוצה של אריאל בית הלחמי השיגה ניצחון ביתי דרמטי מול הקהל הביתי הנפלא, 81:86.
עד לא מזמן בגלבוע הסתכלו בחשש על תחתית הטבלה כשראו מול עיניהם בעיקר את קרית גת, אבל שני ניצחונות ביתיים בשלושת המחזורים האחרונים החזירו את האמונה לחניכיו של אריאל בית הלחמי, שכעת מאמינים שאפשר להיכנס גם לפלייאוף.

הגבוהים של הגלבוע גריפין והולואווי חתומים על הנצחון עם דאבל פיגרס
הגבוהים של הגלבוע גריפין והולואווי חתומים על הנצחון עם דאבל פיגרס כל אחד

ושימו לב לנתון הבא: הקבוצה של בית הלחמי ספגה 100 נקודות בארבעה משבעת משחקיה הקודמים, ובמחצית המשחק הייתה בדרך לאותו מקום שלילי עם פיגור 50:41. אבל אחרי ההפסקה היא כבר הציגה את ההגנה שאיפיינה אותה בתחילת העונה (ספגה 31 נקודות בחצי השני), ובסופו של דבר ירדה עם ניצחון חשוב ובצדק.

תראו מי בא לבקר בגלבוע. רענן כץ על הספסל של גלבוע גליל עם הבעלים אוחיון. תראו מי בא לבקר בגלבוע. רענן כץ על הספסל של גלבוע גליל עם הבעלים אוחיון.
תראו מי בא לבקר בגלבוע. הבעלים של מיאמי היט רענן כץ על הספסל של גלבוע/גליל עם הבעלים אוחיון.

שחקן הקלאץ' ג'ייסון סיגרס התעורר בדקות המכריעות וגם יחזקאל סקוורר הציגה יכולת נהדרת עם 13 נקודות, כולל סל גדול ברגעי ההכרעה. אבל מעל כולם בלטו מרפי הולוואי ואריק גריפין שסיימו משחק נהדר עם מאזן זהה של 2 נקודות ו-10 כדורים חוזרים כ"א.