מעשה טיפשי: כתובות גרפיטי באצטדיון בבית שאן

רגע לפני המפגש המסקרן מול רובי שפירא, אוהדי בית שאן גילו כתובות גרפיטי על קירות האצטדיון והגיבו בזעם: "נכין להם קבלת פנים חמה בשישי". ברובי שפירא מיהרו לגנות: "מעשים כאלה ממש לא מאפיינים את קהל האוהדים שלנו"

 

הפועל בית שאן המגמגמת (מקום חמישי, 16 נקודות) תארח ביום שישי את הפועל רובי שפירא (מקום שלישי, 17 נקודות) למשחק סופר מסקרן במסגרת המחזור ה-10 של ליגה א'.
הפסד במשחק הזה עלול להרחיק את הקבוצה של מוריס אוזן משמעותית ממאבקי העלייה וגם להוביל אולי לזעזועים בסגל.
בבית שאן מצפים לקהל שיא העונה במגרש ומקווים גם שהמשחק יעבור בשלום בשל האירועים האחרונים. כזכור, אוהדי הפועל בית שאן נדהמו לגלות כי על קירות האצטדיון רוססו כתובות גרפיטי בגנות הקבוצה. על פי החשד מי שעשה את זה מזוהה ככל הנראה עם ארגון האוהדים של רובי שפירא חיפה. אוהדי בית שאן הגיבו בזעם: "אנחנו נכין לרובי שפירא קבלת פנים חמה במשחק מולנו". ברובי שפירא הוציאו הודעת גינוי ואף הבטיחו כי נציגים מטעמם יגיעו למחוק את הכתובות במטרה להרגיע את הרוחות: ״עמותת עיר הפועלים מגנה כל ונדליזם ואלימות מכל סוג. מעשים כאלה ממש לא מאפיינים את קהל האוהדים שלנו. אם והמעשה נעשה על ידי מי מאוהדינו הוא נעשה באופן עצמאי ועל דעתו בלבד וללא כל קשר לעמותת עיר הפועלים״.