מסתמן: סנדלה תשלם על המצלמות במגרש בתענכים

לאחר שהמשטרה הוציאה צו סגירה למגרש בגלל ההתפרעויות שהיו במשחק בין סנדלה ליפיע, באסי גלבוע יצאו למתקפה: "לא יכול להיות שכל שבת הם ילכו מכות ואנחנו נשלם את המחיר?". כתנאי לפתיחתו של המגרש המשטרה דורשת התקנת 8 מצלמות, וסנדלה היא זו שצפויה לשלם. השחקנים המעורבים בקטטה הורחקו ל-3 משחקים 

 

"שחקני סנדלה הלכו מכות ואנחנו משלמים את המחיר. בושה וחרפה. לא יכול להיות שכל שבת הם הולכים פה מכות. שהם ישלמו את הכסף על המצלמות", גורמים באסי גלבוע יצאו למתקפה חריפה לאחר שנודע להם כי המגרש בתענכים נסגר ע"י המשטרה.

בעקבות ההתפרעויות שהיו בשבת האחרונה במשחק הביתי של הפועל סנדלה/גלבוע מול מכבי יפיע במסגרת ליגה ב', המשטרה הוציאה צו סגירה למגרש בתענכים. כתנאי לפתיחתו של המגרש המשטרה דורשת התקנת 8 מצלמות ברחבי המגרש עד ל-25 לחודש.

בינתיים התקבלה החלטה עקרונית כי מי שתממן את עלויות של התקנת המצלמות במגרש היא הפועל סנדלה, וזה אמור להתבצע כבר בימים הקרובים.

בדוח השיפוט שהועבר לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל נכתב בין היתר: "בתום המשחק התעמתו שחקן מסנדלה גלבוע – חולאד כרם ושחקן ממכבי יפיע, אחמד עאבד. השחקנים התעמתו ונתנו מספר מהלומות ביניהם גם לאחר ששחקני הקבוצות ניסו להפריד. בנוסף אליהם, הצטרף לעימות שוער מכבי יפיע, מוחמד עאבד, אשר בעצמו הלם בכמה משחקני סנדלה גלבוע". אגב, השחקנים שהיו מעורבים בקטטה הורחקו ל-3 משחקים בפועל ע"י הדיין ישראל שמעוני.