מסתמן: לירן דניאל ימונה ליו"ר אסי גלבוע

חבר ההנהלה לירן דניאל יקבל את המושכות בעקבות עזיבתו הצפויה של היו"ר אוהד אפרים. בנוסף, גם שמשון דניאל צפויה להצטרף להנהלה. המאמן רז משולם לא ימשיך במועדון. האם מוריס אוזן יחזור לקדנציה נוספת?

רגע אחרי סיום העונה באסי גלבוע נערכים לקראת מספר שינויים מעניינים בכוורת הניהולית. אחרי שהמנכ"ל עומרי הלוי הודיע על סיום דרכו במועדון, כעת הגיע תורו של היו"ר אוהד אפרים לסיים את הרומן עם הקבוצה בגלל עסקיו הפרטים.
אפרים, האיש החזק במועדון בשנתיים האחרונות, מצא את עצמו בתקופה האחרונה תחת עומס בלתי רגיל בגלל עסקיו הפרטיים, דבר שמונע את המשך דרכו בתפקיד. במהלך השבוע אפרים נפגש עם חבר ההנהלה הוותיק סבח דניאל והודיע לו באופן רשמי כי בכוונתו לעזוב.


"קשה לו מאוד. הוא בקושי נמצא בבית. כולם מעריכים את מה שאוהד נתן למועדון בהתנדבות ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך", אומרים במועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הכל נשאר במשפחה

אבל באסי גלבוע, כמו בגלבוע, הכל נשאר במשפחה. מי שצפוי למלא את המשבצת של היו"ר הוא לירן דניאל (בן דודו של אוהד אפרים) שבשנים האחרונות שישמש כחבר הנהלה. עבור לירן זהו סגירת מעגל מרגשת, שכן אביו, דוד דניאל ז"ל, הקים את הקבוצה בזמנו ואף שימש כיו"ר המועדון. בנוסף, גם שמשון דניאל, אחיו של סבח דניאל, צפוי להצטרף להנהלה לקראת העונה הבאה.
בנוגע לעניין המאמן אין בינתיים כיוון ממשי. המאמן רז משולם שהגיע לקבוצה באמצע העונה צפוי לא להמשיך. "אנחנו מאוד מכבדים את רז, אבל בגלל שהוא שומר שבת וגם גר במרכז אז קשה לו מאוד להיות פה", אמרו בהנהלת הקבוצה.
מי שהוזכר כמועמד הוא מוריס אוזן, שפתח את דרכו בתענכים ועזב באמצע העונה את הקבוצה לטובת איכסל, איתה רשם עלייה היסטורית לליגה הלאומית.