מסתמן: יובל שאוט בדרך לליגת העל, סעיף היציאה 50 אלף ש"ח

קבוצה מליגת העל מגלה עניין בקשר העפולאי המוכשר (15 שערים העונה), שחתום לשנתיים נוספות בעפולה. סעיף היציאה מהחוזה: 50 אלף ש"ח. בקבוצה מבהירים: "אנחנו רוצים אותו בעפולה". שאוט: "גם אם אעבור לליגת העל, אעשה זאת בצורה מסודרת"

האם הפועל עפולה תיפרד בקיץ מהקשר המקומי המוכשר, יובל שאוט? ל"עמקניוז" נודע כי קבוצה מליגת העל מעוניינת צרף לשורותיה את בקשר העפולאי בן ה-27, שהיה אחד הבולטים  בהפועל עפולה בעונה האחרונה.
הקשר הבכיר, שכבש בעונה האחרונה 15 שערים בכל המסגרות, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבירת העמק. עם זאת, על פי גורמים בקבוצה יש בחוזהו סעיף יציאה לקבוצה מליגת העל תמורת סכום של 50 אלף שקלים, משהו שאולי עלול לטרפד המעבר שלו לליגה הבכירה.

• שחקן עם זהות מקומית

באופן טבעי לא בטוח שבעפולה ישמחו להיפרד משאוט. היות ומדובר בשחקן מקומי, ובהנהלה מאוד חשוב להם הזהות המקומי, ומעבר לכך מדובר באחד השחקנים החשובים בקבוצה.
גורמים בהפועל עפולה התייחסו לאפשרות שהקשר יבקש לעזוב ואמרו: "אנחנו מאוד רוצים בהישארותו של יובל שאוט, שהוא לא רק שחקן מקומי אלא גם שחקן מוביל בקבוצה. מצד שני, אי אפשר להחזיק אף שחקן בכוח".
שאוט, עצמו, אמר בתגובה: "זה נכון שיש לי הצעה מליגת העל וזה משהו שמאוד קורץ לי, אבל אני לא שוכח שהפועל עפולה זה הבית שלי, מקום שטוב לי להיות בו. במידה ואחליט לעזוב לקבוצה מליגת העל, זה ייעשה בצורה מסודרת ומתואמת מול הנהלת הפועל עפולה".