"מסע עם לב": במגדל העמק "פותחים את המיזם החברתי הארצי החשוב

יום התנדבות ארצי ביוזמת ארגון "פתחון לב", הרשות המקומית ורשת 13 במסגרתו בו מתנדבים מגיעים מכל רחבי הארץ ומחלקים סלי מזון עד לפתח הבית.

פרויקט ההתנדבות הארצי "מסע עם הלב" של ארגון "פתחון לב" ו"רשת 13" יוצא לדרך ומגיע גם השנה למגדל העמק בתאריך 3/9/23. במסגרת היום יתקיימו ימי התנדבות מיוחדים ב- 10 ערים שונות ברחבי הארץ, כאשר יחולקו 12,000 סלי מזון ישירות לפתח ביתם של מקבלי סיוע.
הפרויקט הייחודי שמתקיים זו השנה השלישית, נוצר במטרה לעודד ערבות הדדית וסיוע לזולת. סלי המזון יחולקו על ידי מתנדבים ומתנדבות מתוך הקהילה ולמען הקהילה, תוך שילוב חברות עסקיות מקומיות מובילות. הפרויקט הארצי יסוקר באופן נרחב בתכניות הבוקר של "רשת 13". הפעילות תתקיים בשיתוף הרשות המקומית ותכלול הפנינג מעורבות של הורים וילדים לעשייה חברתית מקומית.
ראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה בירך על שיתוף הפעולה עם עמותת "פתחון לב" במזמי חסד וחינוך לאורך השנים וציין לשבח את אלי בקסיס סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, מומי בן סימון מנהל האגף ואהובה ג'ובני חגי ואילנה פרץ עייש על הובלת תחום ההתנדבות, הקהילתיות והערבות ההדדית ואמר: "מגדל העמק עיר קהילתית של ערבות הדדית. הרשות נבחרה פעמיים כרשות מתנדבת מצטיינת והיא "בולטת ברגישותה" לאוכלוסיות מוחלשות. זו זכות גדולה ומצווה לסייע לנזקקים בכלל ולמשפחות בפרט לחגוג את החג בנחת ובשמחה".