מנכ"ל נצרת עילית: "הפועל ת"א? לא מעניין אותי, הראש בליגה"

הפועל נצרת עילית שלא ניצחה בתשעת המחזורים האחרונים וסוחבת על גבה את כל הליגה, תארח היום (ד') בגרין את הפועל ת"א המתחדשת במסגרת סיבוב ח' של הגביע. ירדן כהן: "יש פערי רמות גדולים, אבל אין לנו כוונה לשמש כתפאורה". בקבוצה מעריכים שלפחות 2,000 אוהדים יגיעו. יניב בריק עבר להפועל עכו

הפועל נצרת עילית המאכזבת, ששקועה עמוק במקום האחרון בליגה הלאומית, תנסה להתנתק מהצרות בליגה, כשתארח היום (ד') באצטדיונה הביתי את הפועל ת"א המתחדשת שקיבלה בשבוע האחרון חיזוק משמעותי לא רק בסגל אלא גם בצוות המקצועי, עם צירופו של המנג'ר אלי גוטמן.


הקבוצה של עופר טלקר לא ניצחה בתשעת המחזורים האחרונים בליגה, והסיכוי שהיא תפתיע את האדומים נמוך מאוד. מנכ"ל המועדון גיל ברעם לא ממש מתרגש לקראת המשחק: "הפועל ת"א? זה לא ממש מעניין אותי. הראש כבר במשחק הליגה מול הפועל אשקלון ביום שני. זו הזדמנות לשחקנים שלנו ליהנות ממשחק מול קבוצה בליגת העל ולא מעבר לזה".


הקשר ירדן כהן לא מרים ידיים בקלות כל כך ומפנטז על הפתעה: "יש פערים רמות גדולים בכל הפרמטרים, אבל אין לנו כוונה לבוא ולשמש כתפאורה. יש לנו מה למכור מול הפועל ת"א וננסה להפתיע. היופי בגביע זה שיש הפתעות, ואנחנו ננסה לעשות את זה".

בנצרת עילית מעריכים שלפחות 2,000 אוהדים ימלאו את יציע אצטדיון גרין, אגב, מרביתם כנראה יהיו אוהדים אדומים. בתוך כך, הקשר יניב בריק שוחרר מהקבוצה ועבר להפועל עכו.