מנהל הפועל עפולה תוקף את אביב גפן: "אדם מסכן"

אחרי שהקשר נתנאל גולדמן הביע תמיכה בחייל היורה אלאור אזריה והועמד לדין, כעת מנהל הקבוצה מומי כהן יוצא למתקפה על הזמר אביב גפן ברשת. כהן כתב בפייסבוק: "מר גפן, קח כמה שיעורים מהמורה אייל גולן על שירה ויחסי אנוש, כי בן אדם כבר לא תהיה"

המאבק הבוטה והמתוקשר בין שני הזמרים המובילים, אייל גולן ואביב גפן, שבמהלך השבוע האחרון הטילו רפש אחד על השני בצורה חסרת גבולות, מתחיל לחלחל גם לעולם הכדורגל.
אביב גפן, שמשמש כמנטור בתוכנית הריאליטי "דה וויס",  סיפק בשבוע שעבר ראיון מקיף ל'ידיעות אחרונות' ובו אמר בין השאר כי "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס' חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם. ההבדל בין מחמוד דרוויש לאייל גולן הוא ברית מילה ואיש יחסי הציבור של גולן, רני רהב". דבריו של גפן כנראה הוציאו את מנהל הפועל עפולה, מומי כהן, משלוותו. כהן, שידוע כחסיד נלהב של הזמר אייל גולן, לא נותר אדיש למתקפה החריפה של אביב גפן ושיחרר סטטוס עצבני בפייסבוק: "מר גפן איזה איש רקוב אתה. אדם מסכן וחסר כל. קח כמה שיעורים מהמורה אייל גולן על שירה ויחסי אנוש, כי בן אדם כבר לא תהיה".

• גולדמן יועמד לדין על שתמך באלאור אזריה

אגב, דבריו של מומי כהן מגיעים שבוע אחרי הסאגה של הקשר נתנאל גולדמן, שהביע תמיכה בחייל היורה אלאור אזריה.  הדבר אירע במהלך משחק הגביע בין עפולה להפועל ירושלים, כאשר גולדמן חשף במהלך חגיגות השער חולצה עם הכיתוב "כולנו עם אלאור אזריה". בעקבות כך השחקן עמד לדין בגין