מנהיגות נשית-יזרעאלית: הכשרת מנהיגות נשית מקומית

הסתיימה הכשרת מנהיגות נשית מקומית במועצה מישובים שונים. צילום: דוברות המועצה

27 נשים מרחבי עמק יזרעאל סיימו השבוע קורס להכשרת מנהיגות נשית מקומית. ההכשרה בת שמונה מפגשים אפשרה לקיים תהליך התפתחותי מצמיח, להשתייך לקהילת נשים משפיעה, להעשיר את ארגז הכלים הרוחני והמעשי שלהן ולחולל שינויים מיטביים בחייהן ובסביבתן.
לירון עיני, אחת מהמשתתפות בהכשרה, אמרה כחלק מדברי הסיכום שהוקראו: "על קירות המליאה מוטבעות מילות השיר של המשורר הלאומי נתן אלתרמן: "נומה עמק ארץ תפארת, אנו לך משמרת", אז עמק יקר אל תנום ואל תישן כי זמנן של נשות העמק הגיע והוא כאן, ועוד נביא את השינוי, זה רק עניין של זמן! תודה למועצה ולכל העושים במלאכה על הזכות לקחת חלק בהכשרה החשובה הזאת".
ההכשרה כללה 8 מפגשים של תכנים מרתקים עם מיטב המרצות והמאמנות, בהנחייתה של שלומית אוחיון שנצר: 'מבוא למגדר' עם שלי רפפורט, 'המנהיגה שבי' עם דלית קרני – פסיכותרפיסטית גוף-נפש, 'חסמים ואמונות מגבילות' עם שני קדמי צוקרמן – NLP TRAINER, 'להוביל את השינוי' עם נורית חוש – מאמנת ומנחת קבוצות ו'אמנות הסטוריטלינג' עם גלית אקרמן ברש.
מיכל ניר ארבץ, מנהלת האשכול המזרחי במחלקת ישובים, ונורה סדן, מ"מ המחלקה לקידום שוויון מגדרי במועצה, שהובילו את ההכשרה, אמרו: "התרגשות גדולה לסיים את ההכשרה עם 27 משתתפות מ-15 ישובים שונים ברחבי עמק יזרעאל.
כחלק מהתוכנית האסטרטגית של המועצה בתחום קידום השוויון המגדרי, יזמנו ופתחנו את ההכשרה על מנת להכשיר דור של מנהיגות נשית-מקומית במועצה. תודה לכל הנשים המרשימות שלקחו חלק! אנו בטוחות שלכל אחת מהן יהיה הרבה מה לתרום ולהציע בתחומים רבים במרחב שלנו."

"עלינו על פיר של מנהרה שהתפוצץ. עפתי לצד השני של החדר"

|