מלכה: "כולם מדברים על ליגת  העל, אבל אנחנו רחוקים מזה"

למרות פתיחת העונה המושלמת (7 ניצחונות ברציפות) בהפועל עפולה לא מסתנוורים. יו"ר המועדון יוסי מלכה: "ליגת העל? יש עוד דרך ארוכה. זה הרבה תלוי באיך שהקבוצה תגיע לפלייאוף. אני משוכנע ששאר הקבוצות עוד יעשו שינויים". שביעות רצון מהעלייה הניכרת בכמות הצופים במשחקי הבית

 

 

הפועל עפולה דוהרת ללא מעצורים: הקבוצה של רועי פרל השיגה עד כה שבעה ניצחונות, מתוכם שניים משמעותיים במיוחד, על קרית אתא וגלבוע גליל, שנחשבות ליריבות מובילות במאבק על כרטיס העלייה. לא בכדי, רבים מאנשי הכדורסל באזור כבר סימנו אותה כמועמדת מרכזית לעלייה לליגה הבכירה.
ומה חושבים על זה במועדון? "אנחנו עוד רחוקים מליגת העל", מבהיר היו"ר יוסי מלכה, שלא מסתנוור מהפתיחה המושלמת של קבוצתו. "בסופו של דבר מה שקובע זה הפלייאוף, באיזה כושר נגיע לשם ואם כולם יהיו בריאים. זה נכון שמבחינת התוצאות זה נראה בינתיים מושלם, ונכון גם שאנשים מסביב מדברים על ליגת העל, אבל אנחנו בקבוצה לא חושבים על זה בכלל.
אני מאמין שקבוצות אחרות שהצהירו על עלייה עוד יעשו שינויים. אנחנו גם למודי ניסיון בליגה הזו. ראינו כבר קבוצות שבמהלך העונה הסדירה שלטו בליגה ללא עוררין ובסופו של דבר הגיעו לפלייאוף לא הכי מוכנות או שנפצע להם שחקן משמעותי ופתאום הכל התהפך להן".

הקהל העפולאי חוזר ליציעים
הקהל העפולאי חוזר ליציעים

בקבוצה קיימת שביעות רצון גדולה מהעלייה הניכרת בכמות הצופים במשחקי הבית. במשחק מול מגדל העמק היו 500 צופים ואילו בדרבי הקודם מול גלבוע/גליל 700 צופים. העלייה בכמות הצופים, כך טוענים בקבוצה, היא תוצר ישיר של התוצאות החיוביות וכן מסע השיווק המוצלח, אותו מובילים בין השאר השחקנים שהולכים מדי שבוע לבתי ספר ומחזקים את החיבור בין הקהילה למועדון.