מכות במגרש: פוצץ משחק אימון בין אסי גלבוע לבית שאן

משחק אימון בין הקבוצות פוצץ הערב (ה') בגלל קטטה המונית שפרצה בין השחקנים. שחקן בגלבוע: "בית שאן משחקת בצורה ברוטאלית. הם תקפו את קייס ואת לידור כהן". בבית שאן אמרו בתגובה: "שחקן שלהם נתן אגרוף. כדורגל זה לא משחק של כוסיות אז שיפסיקו להתלונן על משחק חזק"

משחק אימון בין הפועל בית שאן לאסי גלבוע פוצץ הערב (ה') בעקבות קטטה המונית פרצה בין השחקנים. על פי גורמים שנכחו במגרש האירוע המביש החל בדקה ה-60 בערך לאחר תוצאה מאופסת במחצית. כאשר בלם בית שאן אימרי זייד, שקרע את הרצועה הצולבת אשתקד, כעס על קשר אסי גלבוע קייס זועבי, ששיחק לטענתו בצורה חזקה לרגליו. מכאן הקפטן שניר שטרית נכנס לתמונה ופרצה מהומה גדולה על כר הדשא.

שחקן באסי גלבוע אמר: "בית שאן משחקת גועל נפש. הם משחקים לרגליים. אימרי זייד ושניר שטרית תקפו את קייס ולאחר מכן אחד מאנשי בית שאן תקף עם מפתח את לידור כהן שהיה בדרכו לחדר ההלבשה". מנגד, בבית שאן טענו שהמהומה פרצה בגלל קייס זועבי, שלכאורה, תקף את שניר שטרית ואת אימרי זייד ואז כל השחקנים נכנסו לבלגן. "הם התחילו עם המהומה ושיפסיקו לבלבל את המוח עם השטויות האלה שבית שאן משחקת בצורה ברוטאלית", הגיבו בבית שאן, "אנחנו משחקים כדורגל וכדורגל זה לא משחק של כוסיות".