מכה קשה להפועל עפולה: ברנדון בראון עזב לקפריסין

שבוע לפני משחק העונה מול הפועל ב"ש, הזר המצטיין של הפועל עפולה ניצל את סעיף היציאה שהיה לו בחוזה ועבר לליגה הראשונה בקפריסין. היו"ר יוסי מלכה: "זה היה באוויר. לקחנו בחשבון את האפשרות שהוא יעזוב"

מכה להפועל עפולה: הזר המצטיין של רועי פרל, ברנדון בראון, לא הגיע אתמול לאימון הקבוצה, והתברר לאנשי המועדון כי השחקן ניצל את סעיף היציאה שהיה לו בחוזה (המועד האחרון היה אתמול, 20 לדצמבר), ועבר לשחק כנראה בליגה הראשונה בקפריסין.
העזיבה הפתאומית של ברדון בראון, אחד משחקני ההתקפה המשובחים שנחתו בבירת העמק ללא ספק, מותירה את הקבוצה עם חור רציני. וזה קורה שבוע לפני משחק העונה מול הפועל ב"ש כשלשתי הקבוצות עד כה מאזן זהה של 9 ניצחונות מול הפסד בודד.
בעפולה יעשו מאמץ להחתים זר לפני, אך נראה כי הם לא יתפשרו על איכות הזר גם במחיר של המתנה עד אחרי משחק העונה.


"הקבוצה לא קיבלה כל הודעה רישמית מטעם השחקן ורואה את התנהגותו בחומרה רבה", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון לאחר שהשחקן לא הופיע אתמול לאימון הקבוצה.


היו"ר יוסי מלכה הוסיף ואמר בתגובה לעזיבתו של הזר: "אי אפשר לומר שאנחנו מופתעים. זה היה באוויר. לקחנו בחשבון את האפשרות שהוא ינצל את סעיף היציאה ברגע האחרון ולדאבוננו זה קרה בדקה ה-90. ברנדון היה שחקן משמעותי עבורנו אבל אנחנו נתגבר על זה. עם כל הכבוד לו, ההצלחה שלנו עד כה שייכת לכל השחקנים ולא רק לברנדון. אנחנו נחפש זר אחר ומקווים שהוא יהיה לא פחות טוב מברנדון".