מה עשו שחקני עפולה לפני משחק העונה? הבועט שחר משה מחטב את 'הבאדי', פלאש! – רכילות בעמק

רגע לפני משחק העונה, שחקני הפועל עפולה בכדורסל התרוצצו בין בתי הספר השונים בעפולה וחילקו כרטיסים.

 מה תגידו על האייטם הבא? אחרי התיקו 1:1 מול אסי גלבוע בשישי, האוטובוס של חדרה עזב את המגרש בתענכים, אבל השאיר במגרש את החלוץ מאור ג'נח, שהיה עסוק בלפטפט עם אוהד אפריים. איך נפתרה התקלה? הצלם/כתב אבי רביבו נחלץ לעזרתו והסיע אותו ברכב עד שהדביק את הפער מהאוטובוס. אמיתי לחלוטין.

 • לידיעת הבועט איתי מנצור: ציפור קטנה לחשה לנו שמדי בוקר את מניח תפילין ודואג לתעד את עצמך עם סלפי. אתה מוזמן לשתף את המדור בתמונות.

אין על קרן גנון לא מפספסת אף משחק של גלבוע גליל
אין על קרן גנון לא מפספסת אף משחק של גלבוע גליל

↑ קרן גנון, האוהדת מספר אחת של גלבוע/גליל לא מפספסת אף משחק של הקבוצה. השבוע היא הביאה איתה לגן נר שתי שחקניות חיזוק: אמא שרל'ה וחברתה הטובה סיוון דוד. אין עלייך קרן.

• יש לכם ד"ש מתאילנד: אל תפריעו לחבר הנהלת עירוני טבריה, ירון דוד, שעושה חיים משוגעים בחופי קופנגן ונהנה מבטן גב. ואה…בין לבין הוא גם מוצא זמן להצטלם עם נמרים. גבר גבר.

  מתישהו השבוע: דגן יבזורי, כדורסלן מכבי ת"א, לקח את הג'וניור המתוק שלו לסיור בחנות הרשמית של מועדון מכבי תל אביב. צהוב עולה.

יוסי חזיזה לא מפסיק להתרוצץ בעיר
יוסי חזיזה לא מפסיק להתרוצץ בעיר

 הקאוצ' יוסי חזיזה, שאחראי על פרויקט "שער שוויון" בעפולה, מתרוצץ בין בתי הספר השונים ברחבי העמק.

 הפי בירסדי: האוהד השרוף של הפועל עפולה, יניב יצחק (אלוף הבובקט), חגג השבוע יום הולדת. האישה שרית לא נשארה אדישה לאיוונט ודאגה לפנק אותו עם מתנה מפנקת ויוקרתית במיוחד. כמה יוקרתית? חבל שאנחנו לא יכולים לחשוף פרטים.

הולך על חטוב: הבועט שחר משה ממשיך לתחזק את 'הבאדי' שלו כמו שצריך, והשבוע הוא החל להרים משקולות. גם המדור רוצה לפתח את מסת השרירים…אפשר לקבל טיפים???