ברטלר או חכם: מי יהיה דובר הפועל עפולה?

לפי גורמים בהפועל עפולה אחד מהשניים ימונה בקרוב לתפקיד הדובר במועדון. "מדובר בשני מועמדים ראויים. בקרוב נצטרך לקבל החלטה בעניין. אי אפשר למשוך את זה יותר מדי זמן", אמרו במועדון


בהפועל עפולה ממשיכים לחפש דובר חדש למועדון. לפי גורמים במועדון שלומי ברטלר ואבי חכם הם שני המועמדים המרכזיים, ואחד מהשניים ככל הנראה ימונה בקרוב לתפקיד הדובר.

הנהלת הפועל עפולה התכנסה השבוע לישיבה בה דנו הנוכחים, בין השאר, בנושא הדובר. לאורך הקיץ נעשו מספר ניסיונות לצרף דובר למועדון,

אבי חכם, מועמד לדובר הפועל עפולה
אבי חכם, מועמד לדובר הפועל עפולה

כשהמועמד העיקרי לתפקיד אז היה איתי אליהו, מי ששימש עד לא מזמן כדובר מערך הספורט בגלבוע, אולם האחרון סירב להצעה בנימוס בשל שיקולים אישיים.

מאז פתיחת העונה המועדון מתנהל בלי דובר ומי שמילא עד כה את התפקיד, בעל כורחו, הוא המנכ"ל תומר רחמים. במועדון מבינים שזה לא צעד מקצועי ובוודאי שלא יאה למועדון רציני שמתיימר להגיע לרמות הגבוהות. אי לכך, בהנהלת המועדון החליטו השבוע להיכנס לעובי הקורה ולסיים את הסאגה הזו בהקדם האפשרי.

 

• שני מועמדים ראויים ומוערכים

שני מועמדים מרכזיים למלא את התפקיד, כאמור, הם אבי חכם ושלומי ברטלר, שניים שנחשבים לדמויות מוערכות בקרב אנשי הכדורגל בעמק. לפי שעה סיכויו של ברטלר, לשעבר מגיש תוכנית 'היציע הצפוני' ברדיו קול רגע וכיום מורה לתקשורת בבית ספר ויצו ניר העמק, גבוהים יותר לקבל את התפקיד. וזאת נוכח העובדה שהוא זוכה לתמיכה מצד היו"ר דני אסולין. "מדובר בשני מועמדים ראויים. בקרוב נצטרך קבל החלטה בעניין. אי אפשר למשוך את זה יותר מדי", אמרו במועדון.

ברטלר אמר בתגובה: "הייתה לי שיחה עם היו"ר דני אסולין. הפועל עפולה שואפת להגיע לרמות הגבוהות והתפקיד הזה יכול להיות רלוונטי עבורי. חשוב לי להדגיש כי אני לא רואה את תפקיד הדובר רק בתפיסה של להעביר תגובות לעיתונאים או להעביר דפי הרכב לפני משחקים, אלא כמשהו הרבה יותר עמוק ורציני. למשל, שיווק הקבוצה, גישור בין אוהדים להנהלה, וכן יזום פעילויות שונות לפני משחקים ובהפסקות המחצית, וזאת במטרה למשוך קהל רב יותר למגרש".