מירי רגב: "ענבל פיזרו ממשיכה לרגש אותנו"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיבה לזכייה המרשימה של השחיינית מקיבוץ יזרעאל ענבל פיזרו שזכתה השבוע במדליית הזהב באליפות אירופה שנערכת בדבלין. צילום: קרון איזיקסון

שגרירת כבוד: השחיינית מקיבוץ יזרעאל ענבל פיזרו זכתה (שני) במדליית זהב במשחה ל-200 מטר חופשי ביומה הראשון של אליפות אירופה המתקיימת בדבלין, אירלנד.
פיזרו (31), שבימים אלה לומדת במרכז וחיה לסירוגין בקיבוץ יזרעאל, זכתה במדליית ארד ב-200 מטר מעורב במשחקים הפראלימפיים בריו 2016. היא זכתה עד היום ב-4 מדליות כסף ו-5 מארד במשחקים הפראלימפיים בהם היא משתתפת מאז אתונה 2004. גם באליפויות העולם יש לה רזומה מרשים במיוחד: שלוש פעמים היא זכתה במדליית הזהב, 6 פעמים במדליית כסף ובמדליית ארד אחת.

מירי רגב: " הישג עצום לספורט הפאראלימפי"

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה את פיזרו לאחר הזכייה בזהב: "הישג עצום ומרגש לספורט הפאראלימפי ולענף השחייה עם זכייתם של ענבל פיזארו הוותיקה והמנוסה ושל עמי דדאון הצעיר בהופעתו הראשונה באליפות אירופה לבוגרים. אחרי שריגשה את כולנו בריו עם זכייתה במדליית הארד במשחקים האולימפיים, ענבל פיזרו מרגשת אותנו שוב וזוכה במדליית הזהב ובתואר אלופת אירופה". עוד הוסיפה ואמרה מירי רגב: "הישגים אלו של הספורט הפאראלימפי יחד עם ההישגים האחרונים המגיעים מהענפים עליהם הכרזנו כמועדפי על ולהם הגדלנו את התמיכה והמשאבים להכנות לטוקיו 2020 מוכיחים עד כה כי ההחלטה האסטרטגית שלנו לקראת המשחקים האולימפיים נכונה ועתידה להניב הישגים נוספים בדרך".