מינוי: ניזאר פארס יפקד על שירותי הכבאות וההצלה במחוז צפון

הועדה למינוי בכירים בנציבות שירות המדינה בחרה ביום ראשון בתת טפסר ניזאר פארס לתפקיד מפקד מחוז צפון בכבאות והצלה לישראל. עם מינויו הוא יועלה לדרגת טפסר (המקבילה לדרגת ניצב במשטרה).

פארס, 50, בן העדה הדרוזית גדל בכפר חורפיש. הוא נשוי לרימא ואב לשלושה ובעברו קריירה צבאית מרשימה.
בשנת 2004 הוא מונה למפקד עוצבת הגולן ושירת בתפקיד עד 2007, כולל בתקופת מלחמת לבנון השנייה. לאחר מכן יצא לתקופת לימודים בת שנה באקדמיה הצבאית בצרפת. בהמשך שירת כסגן מפקד עוצבת הגליל בדרגת אל"מ. ברזומה שלו קבלת צל"ש אלוף על תפקודו באירוע צומת נצרים. לאחר שחרורו מצה"ל הצטרף לרשות הארצית לכבאות והצלה בתפקיד סגן מפקד מחוז ולאחר מכן התמנה כמ.מ מפקד מחוז צפון בדרגת תת-טפסר. החל מראשית השבוע הוא יכהן כאמור בתפקיד מפקד המחוז בשירותי כבאות והצלה צפון.
לתת טפסר פארס תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון, תואר שני במדע המדינה, הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי וכאמור בוגר האקדמיה הצבאית של צרפת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


״אני מברך על האמון שניתן בי על ידי הוועדה והנציב ושמח על ההזדמנות להוביל את המחוז הצפוני״, אמר תת טפסר פארס, "בפני הכבאות בכלל והמחוז הצפוני בפרט עומדים אתגרים משמעותיים רבים. יחד עם המפקדים ולוחמי האש במחוז נצעיד את המחוז להשגים גבוהים ונהיה ערוכים לכל האיומים והתרחישים האפשריים".
כאמור, מינויו של פארס הוא ראשון בסדרה של מינויים לתפקידי פיקוד בכירים במערך הכבאות במסגרת השינוי המבני שמוביל נציב הכבאות וההצלה רב טפסר דדי שמחי.
נציב הכבאות וההצלה רב טפסר דדי שמח ברך על החלטת הוועדה: ״כחלק מסבב מינויים של בעלי תפקידים ובהם מפקדי מחוזות ותחנות כיבוי, אני נרגש וגאה במינויו של ניזאר פארס, מפקד מצטיין, בן העדה הדרוזית שמונה למפקד מחוז צפון״.
מדוברות שרותי הכיבוי נמסר כי לוחמי האש, וקציני ועובדי הרשות הארצית לכבאות והצלה מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך.