מינוי חדש: מוסא חאכו ינהל את מערך המתנדבים בעפולה

חאכו, ששירת במשך שנים ארוכות כשוטר קהילתי בעיר מתכוון לעשות שימוש בקשריו הענפים ארגוני ההתנדבות להעצמת המתנדבים והרחבה משמעותית של הפעילויות

"לא עוזב את העיר": תושבי עפולה שהיו רגילים בעשור האחרון לראות את מוסא חאכו במדי שוטר כחולים ומעומלנים היטב, ייפגשו אותו בקרוב בעיר ב"כובעו" החדש, כרכז המתנדבים העירוני.
חאכו, 53, נשוי ואב לשניים, פרש לאחרונה משורות משטרת ישראל בתום 34 שנות שירות במגוון רחב של תפקידים.
בעת סיום הוא תפקידו הוא הבטיח בראיון ל"עמקניוז" כי ימשיך בפעילות העירונית וכך עשה.
לפני מספר ימים מונה כאמור חאכו לתפקיד רכז המתנדבים העירוני במסגרתו הוא יהיה אמון על הקשר והפעילות עם לא פחות מ-1500 מתנדבים וכ-60 ארגונים.

חאכו ינהל את הקשר והפעילות עם לא פחות מ-1500 מתנדבים וכ-60 ארגונים
חאכו ינהל את הקשר והפעילות עם לא פחות מ-1500 מתנדבים וכ-60 ארגונים

בשנים בהן שימש בתפקיד שוטר קהילתי טווה חאכו רשת ענפה של קשרים עם ארגוני מתנדבים, והוביל מספר רב של פעילויות התנדבותיות ויוזמות חברתיות ראויות להערכה. חאכו צפוי לעשות שימוש בקשרים אלה לטובת מינוף מערך המתנדבים בעיר והעצמתו.
"אני שמח מאוד להתחיל בתפקיד הזה", אמר חאכו, "זה מתכתב בהרמוניה עם התפקיד שעשיתי בשנים האחרונות, כמובן עם ההבדלים של כל מערכת ומערכת. היה לי ברור שאני מסיים את התפקיד בעיר, אבל לא עוזב את עפולה שהפכה במרוצת השנים לבית השני שלי. אני מכיר אישית את הנפשות הפועלות במרבית הארגונים ובטוח שאעבוד עמם בשיתוף פעולה פורה לטובת העיר. לכולנו מטרה משותפת, וטובת העיר ותושביה לנגד עיננו. אפעל לקחת חלק בעשייה העירונית ואני נרגש עם היציאה לדרך החדשה והמאתגרת. בפגישותיי עם ראש העיר יצחק מירון וסגן ראש העיר מומו לוי קיבלתי תמיכה רבה ואת ברכת הדרך. שניהם, כמוני, גאים במערך המתנדבים בעיר ומודעים לחשיבות פועלם".