מיוחד: דודו כהן, פיינליסט האח הגדול בראיון לחג

הוא מתגעגע לאח הגדול, מקפיד להיפגש עם חבריו עומרי, קסניה וברק, נהנה מכל רגע עם המשפחה, שכר את שירותיו של עו"ד חוסיין חאלדי שייצג אותו מול הפקות של הפרק ומבטיח שהוא לא "עוזב את העיר", לפחות בינתיים. "דודו כהן מעפולה", פיינליסט הריאליטי הכי מדובר בישראל מתרגל לחיים מחוץ לבית ולמצלמות, מתפנה למאות "סלפים" מדי יום ומבטיח שאנחנו עוד נשמע עליו כבר בקרוב

יותר משבועיים עברו מהרגע בו יצאו הפיינליסטים של הריאליטי האח הגדול מהבית הכי מפורסם בישראל, אחרי כמעט ארבעה חודשים. בין הארבעה גם דודו כהן מעפולה, אחת הדמויות שזכו להכי הרבה זמן מסך בתוכנית, ובכל המדיות התקשורתיות. כהן זכה בתקופה הזו להיחשף בתוכניות בידור רבות, הרבה יותר מיתר המתמודדים.

בימים אלה הוא בוחן את המשך דרכו בתעשייה, ובשלב ראשון הוא שכר את שירותי הייעוץ המשפטיים של עו"ד חוסיין חאלדי מעפולה, לאחר שקיבל עליו המלצות חמות.

 עו"ד חוסיין חאלדי מעפולה. ייתן שירותי ייעוץ המשפטיים
עו"ד חוסיין חאלדי מעפולה.ייצג את כהן מול הפקות פוטנציאליות


עו"ד חאלדי אמור לייצג את כהן במשאים ומתנים מול הפקות פוטנציאליות שכבר בימים אלה שמו נקשר להפקות של "גולסטאר", וכן הפקת האח הגדול.
"שמעתי המון דברים טובים על חוסיין מהחברים והמשפחה ומיד לאחר שנפגשנו, החלטתי שהוא ייצג אותי מבחינה משפטית. יש לנו כימיה ואני בטוח שחוסין יסייע לי בעתיד".

• עומרי וקסניה בדרך לעפולה

מעבר למחשבה העתידית, כהן נהנה מהתהילה הרבה בכל רחבי הארץ, אבל מן הסתם בעיקר בעפולה. לדבריו, מדי יום הוא מתפנה בשמחה למאות ואלפי צילומי סלפי עם תושבי העיר שמעניקים לו כל כך הרבה אהבה. "אני שמח מאוד לפגוש את כל התושבים שתמכו בי במהלך התוכנית. הם סייעו לי למעשה להגיע עד לשלבים הסופיים שלה. האהבה הזו לא מובנת מאליה ויש לי המון אהבה להחזיר להם בחזרה. זכיתי גם לאהבה בלתי ניתנת להסבר בשכונת התקווה בתל אביב. כל ההשתתפות באח הגדול הייתה חוויה שאני עדיין לא מעכל שעברתי אותה, טירוף מוחלט", אומר דודו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

בימים האחרונים הספיק דודו להיפגש מספר פעמים עם חבריו הקרובים עומרי בן נתן, קסניה טרנטול וברק אדרי והשלושה צפויים לבקר בבירת העמק כבר בקרוב, במטרה לאכול בין היתר ממטעמיה של אמו סולי, שהתבשילים שלה זכו לשיחות רבות ברחבי הבית.
גם עם מייקל אלרוי הוא כבר הספיק להשלים פערים. נכון לימים אלה הוא מתכוון להמשיך להתגורר בעפולה, "קשה לי לעזוב את העיר הזו, אני אוהב אותה כל כך", הוא אומר, "אבל יש לי חלום לעבור ולגור בתל אביב, מרכז העשייה והתעשייה, אני מאמין שגם החלום הזה יתגשם. בינתיים אני מאוד נהנה בחברה של בני המשפחה והחברים שהיו כל כך חסרים לי בבית.

סול כהן אימומ של דודו מתכנית הריאליטי האח הגדול
מימין, סול כהן אמו של דודו כהן, בקרוב תארח חברים של דודו ב-"האח הגדול"

שום דבר לא ישווה לכך. אני גם מאוד מסופק מזה שיש המון דיבורים סביב השתלבות שלי במספר הפקות, ואני בטוח שאצליח להשתלב בחלק מהן. חוץ מזה אני מכין עוד כמה וכמה הפתעות ומה שבטוח שבעפולה עוד ישמעו עליי. כרגע אין משהו ספציפי, אבל הכל פתוח. מכאן אני מאחל חג שמח לכל התושבים".

נתפס נוהג ללא רישיון בפעם התשיעית ואמר לשוטרים: ״אני חולה הגה"

|

עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות

|

"הדיון שנקבע בנושא הקמת שדה התעופה ברמת דוד איננו תקין"

|