עילוי: השופט העפולאי מטפס למעלה בקצב מסחרר

בגיל 21 בלבד השופט העפולאי המוכשר, בן שוחט, הפך לשופט לגיטימי בליגה א' (בוגרים) ולאחד המובילים בליגה הבכירה לנוער (שפט בשבת שעברה את המשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל ב"ש). בינתיים הוא מוביל במבחני הכושר ומדד הציונים שלו מצוי בנסיקה בולטת, ולא בכדי באיגוד השופטים צופים לו עתיד מבטיח

מטפס בקצב מהיר: כשהוא בן 21 בלבד, השופט הצעיר והמבטיח מעפולה, בן שוחט, מוצא עצמו בנקודות זינוק רצינית בקריירה, כשגורמים באיגוד השופטים צופים לו עתיד מזהיר.

עד גיל 16 הוא שיחק כדורגל, אבל אז הוא נפצע ובאופן מקרי לחלוטין נתקל ברחוב בעלון זרוק שהציע קורס מדריכים ושופטים. שוחט החליט לקפוץ על הרעיון במלוא הרצינות ובאמצעות השופט המקומי הוותיק, אבי פרץ, הוא נכנס לעניינים. ומשם כבר הכל היסטוריה.

• העונה הפך לשופט מוערך בליגה א'

בימים אלה הוא משלים את העונה השישית שלו כשופט. אשתקד הוא עשה קפיצת מדרגה משמעותית בקריירה המתפתחת שלו, כאשר בגיל 20 הוא שובץ למשחקי בוגרים בליגה א', והעונה הוא כבר הפך לשופט לגיטימי ומוערך בליגה הזו. בד בבד, הוא שימש כשופט רביעי בליגה הלאומית וגם ניהל לא מעט משחקים מרכזיים בליגה הבכירה לנוער. המרכזיים שבהם היו הדרבי התל אביבי בעונה שעברה וכמו כן המשחק המרכזי בשבת האחרונה בין מכבי חיפה להפועל ב"ש.

באיגוד השופטים מרוצים מההתקדמות המהירה של השופט העפולאי המוכשר ומשוכנעים שאם ימשיך בקצב הזה אזי הוא יגיע רחוק. ההתקדמות שלו, חשוב להדגיש, אינה מקרית בכלל. במבחני הכושר הוא מוביל את הרשימה בגאון, ולמי שהזדמן באחרונה לבקר במהלך היום באצטדיון העירוני בעפולה עילית אז סביר להניח שהוא נתקל בשוחט, שלפחות 4 פעמים בשבוע עורך שם אימונים אינטנסיביים.