מטפסת במעלה הגלבוע

אסי גלבוע חיברה לראשונה העונה שני ניצחונות, אחרי 3:0 קליל על חשבון נועלת הטבלה מכבי מעלות, שהופיעה עם מאמנה החדש ברוך ממן. ארז יוסף, יניב דרעי (שני בישולים) ורן גוזלן כבשו. אילן טל הורחק באדום (אדום שני העונה)

 המגרש בבית שאן, כך מסתבר, מאיר פנים לקבוצה של אבי דנן. להזכירכם, בשבוע שעבר אסי גלבוע הביסה במגרש בבית שאן את מג'דל כרום 4:0, וביום שישי היא הביסה 0:3 באותו מגרש את נועלת הטבלה מכבי מעלות, שממשיכה להתפרק למרות השינוי בעמדת המאמן.
100 אוהדים בלבד היו במגרש, מחציתם תושבי בית שאן.
עבור אסי גלבוע מדובר בפעם הראשונה העונה בה היא מחברת שני ניצחונות רצופים בליגה. בשני המשחקים האלה, אגב, הקבוצה כבשה לא פחות מ-7 שערים ומצד שני שמרה על שער נקי מספיגות. רגע לפני שריקת הפתיחה בלם אסי גלבוע גיא צרפתי העניק זרי פרחים לקשר עמי גילברט ולמאמן ברוך ממן, שניים שהיו חלק מאסי גלבוע אשתקד.

שתי הקבוצות חסרו שחקנים משמעותיים. אסי גלבוע חסרה את איימן אבו סאלח שנפצע במחזור הקודם מול מג'דל כרום, ואילו האורחים ממעלות חסרו את תומר ברוקס וגיא רפאלי.
אסי גלבוע, שנאלצה לארח את המשחק במגרש בבית שאן בגלל שזרוע, פתחה את המשחק בסערה, וכבר אחרי שתי דקות עלו ליתרון. אייל ברזני מסר כדור עומק מתוחכם ליניב דרעי, וזה לא התלבלב מול השער וקבע 1:0. חמש דקות חולפות להן והפעם יניב דרעי תיפקד על תקן המבשל, כששלח כדור נהדר לארז יוסף, והאחרון המשיך פנימה עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה, 2:0.
רגע לפני הירידה להפסקה, הקשר הוותיק של מעלות, אילן טל, ספג כרטיס אדום (פעם שנייה העונה שהוא מורחק) לאחר שביצע עבירה על מגן אסי גלבוע שי יעקב.
המחצית השנייה הייתה חלשה להחריד, כשגם אסי גלבוע, למרות היתרון המספרי שלה, הורידה את הרגל מהדוושה. ובכל זאת, 8 דקות לסיום אסי גלבוע הגדילה את היתרון שלה. יניב דרעי, מי אם לא הוא,  בישל לרן גוזלן (כבש גם במחזור הקודם) וזה נעץ את השלישי בארון המפורק של ברוך ממן, שנראה אובד עצות בסיום.
לאחר תשעה מחזורים אסי גלבוע השיגה 13 נקודות, והמאמן אבי דנן בהחלט יכול להיות שבע רצון. מנגד, הקבוצה השבורה ממעלות השיגה 2 נקודות בלבד, ולפי שעה היא אחת המועמדות המרכזיות לירידה