מחר: צעדת גבעת המורה יוצאת לדרך

הצעדה הרב גונית של ישראל: יהודים, ערבים דתיים מסורתיים, חרדים וחילוניים. מנהל מחלקת הספורט בעירייה, עודד פרל: "הצעדה מושקעת ואטרקטיבית ומותאמת לכל המשפחה"

מחר,  ביום חמישי 13.4.17 יומו השני של חול המועד פסח תשע"ז יגיעו לעיר עפולה צועדים מכל רחבי הארץ וממגוון רחב של השקפות עדות ועמים. כולם יגיעו יחד לצעוד בצעדת יערות גבעת המורה. הצוות המארגן כבר ערוך לקבל את כל המשתתפים.
העיתוי, חול המועד פסח והעובדה שהצעדה מציעה יום בילוי אטרקטיבי ומהנה למשפחות המחפשות תעסוקה בחופש, המלווה בתכנים מגוונים לכל הגילאים, תורם אף הוא לרמת העניין.
כבר עכשיו ברור כי מדובר באחת הצעדות האטרקטיביות והגדולות בתולדות צעדות יערות גבעת המורה. ועדים, מועדונים וקבוצות רבות מכל רחבי הארץ כבר הבטיחו את השתתפותם וישנה עלייה משמעותית בנרשמים ביחס לשנים קודמות, זאת לאור ההצלחה בשנה שעברה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


היציאה לזינוקי המסלולים המגוונים תצא בהסעות מאורגנות מהפארק העירוני החל מהשעה 07:30 בבוקר ועד השעה 09:45 והצועדים ייבחרו תוך כדי ההליכה מנקודת הזינוק את המסלול המתאים להם ביותר לצעידה.
מנהל מחלקת הספורט, עודד פרל, אמר: "הצעדה מושקעת ואטרקטיבית ומותאמת לכל המשפחה ,המסלולים של השלושה והשישה ק"מ מלאים בתוכן שלפעילויות, הפעלות בתחנות, סדנאות, מוזיקה ועוד. שיתוף הפעולה הפורה עם חטיבת כפיר נמשך והילדים יחוו טעימה צבאית ומאתגרת. לקינוח בסיום הצעדה יתקיים מופע של כוכבי הילדים והנוער דורון ביטון וקטריקס עם כל הלהיטים הגדולים, עכשיו נשאר לקוות שגם מזג האוויר יהיה נעים כיאה לחול המועד פסח".